دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | tizbincctv

با پوشش خیابان ها و ورومجله خبری دوربین مداربسته های اصلی به وسیله دوربین مدار بسته علاوه بر پوشش تصویری در خارج از ساختمان و پیش از امکان وقوع جرم اسباب بازدارندگی نیز فراهم می شود و خاطیان با دانستن پوشش دوربین های امنیتی و نظارتی از جرم های احتمالی صرف نظر می کنند. با توجه به انتخاب هر یک از این حالت ها برای دوربین مداربسته بر طبق زمان مندی مشخص در طول یک شبانه روز ، فضای هارد اشغالی سیستم دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد. همچنین در این مورد باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر دستگاه دی وی آر DVR شما فقط از یک هارد پشتیبانی می کند این آینده نگری را مد نظر داشته باشید که شاید به سیستم دوربین مدار بسته فعلی یک یا چند دوربین اضافه شود. هارد در سیستم دوربین مداربسته دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد و هنگام انتخاب هارد اول باید ببینید دستگاه دی وی آر DVR شما چند هارد پشتیبانی می کند. شما تصاویر دوربین مداربستهضبط شده بر روی دستگاه دی وی آر DVR را می توانید به صورت تکی یا چند تایی با توجه به تاریخ و زمان مشخص می توانید جستجو و بازبینی نمایید.

  • شیائومی با حفظ کیفیت ، قیمت دوربین مداربسته خود را پایین نگه داشته تا رضایت مشتریان بیشتری را به دست بیاورد.
  • دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند.
  • معمولا لنز به کار رفته در دوربین را بر مبنای فاصله کانونی به کار رفته در آن استفاده می کنند.
  • فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است.

بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد. چشم انسان به طور طبیعی این توانایی را دارد که در منابع نوری مختلف با محیط خودش را تطابق داده و بالانس نور سفید را تنظیم نماید. اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند.

اجزای تشکیل دهنده یک سیستم دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند. این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و … دوربین های آی پی نسل جدید دوربین مدار بسته هستند که امروزه بیشتر بازار را در دست خود گرفته اند ومزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ دارند.

هارد دیسک

علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود. تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند. دوربین IP علاوه بر کیفیت فیلمبرداری بالا، می توانستند با وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به نمایش بگذارند.

تعیین بودجه خرید دوربین مداربسته

یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد. مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند. دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود.

http://atisflower.ir