دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | tizbincctv

شما می‌توانید دوربین مدار بسته و تجهیزات سیستم نظارتی خود را به‌طور رسمی از ما خریداری کنید. پیش از نهایی کردن سفارش خود روی سایت، با ما تماس بگیرید تا اقدامات مربوط به دریافت فاکتور صورت بگیرد. اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود. برای یافتن بهترین سیستم دوربین مداربسته، باید عوامل متعددی مد‌نظر قرار گیرد. به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد.

  • و هر شرکت یا سازمانی که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند باید همین کار را انجام دهد.
  • انتقال دیتا در این دوربین مداربسته در بستر اینترنت و از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد، ضمن اینکه برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه nvr به کابل اترنت نیاز داریم.
  • در سیستم های HDtvi و HDcvi نواقص AHD رفع شده و قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده است.
  • نکته مهم و کاربردی در مورد دوربین مداربسته صدا دار داهوا این است که این سری محصولات مدار بسته برای ارسال سیگنال صدا به کابل و پورت جداگانه ندارند و از همان پورت و کابل کواکسیال کانال دوربین مداربسته متناظر صدا و تصویر به صورت یکجا ارسال می شود.

CCTVیا همان Closed Circuit Television به معنای واقعی کلمه، یعنی “تلویزیون برای کاربران بسته” است. دوربین مداربسته وسیله‌ای است که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی که در جهت اهداف امنیتی، نظارتی و شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در انتخاب نوع دوربین مداربسته برای فضای پارکینگ حتما از دوربین های دام استفاده نمایید زیرا سقف پارکینگ ها معمولا کوتاه بوده و در صورت استفاده از دوربین مداربسته بالت امکان دسترسی و تغییر جهت دوربین امکان پذیر می باشد. همچنین پیشنهاد می شود دوربین مداربسته به کار رفته در فضای آسانسور را رو به آینه نصب نمایید تا انعکاس تصویر آینه به سمت لنز دوربین، حداکثر پوشش دهی را از دوربین مداربسته خود داشته باشید. دوربین را در ارتفاعی نصب نمایید که دسترسی به آن مقدور نباشد و سارقان نتوانند به سیستم دوربین مداربسته شما آسیبی وارد نمایند.

دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم اسفیورد مدل Z206

در نتیجه، منظم از طریق شبکه های اینترنتی عمومی متصل می شوند.با افزایش روزافزون تعداد اتصالات بین دستگاه‌ها، مراکز داده و شبکه‌ها، گزینه حفاظت از محیط سازمان به سادگی منسوخ شده است. در واقع، در برابر حملات سایبری آسیب پذیر شده است و باعث توسعه به نام شبکه های بدون اعتماد شده است. 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد. 3- سیستم نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد. در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند. این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود.

دوربین بالت داهوا مدل DH-HAC-B2A51P

دوربین های مداربَسته مینیاتوری یا مخفی، همان طور که از نامشان پیداست، اندازه ای در حد دو بند انگشت دارند و امکان مخفی کردن آن ها وجود دارد. این دوربین ها قابلیت تصویر برداری از تمامی جهات را به طور همزمان دارند. نکته ای که برای نصب این دوربین ها حائز اهمیت است، این است که هر چه در در ارتفاع بالاتری نصب شوند، از فضای بیشتری تصویر برداری می کنند.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل 2k pro

مجله خبری دوربین مداربسته مال جهت سهولت خرید دوربین مدار بسته امکان تماس تلفنی با کارشناسان این حوزه را در اختیار شما قرار داده است. انواع دوربین مدار بسته را می توان بر اساس دید در شب آن ها دسته بندی کرد که خروجی تصویر در هر یک از آن ها متفاوت است. انواع دوربین مداربسته با روش های مختلفی نور لازم برای فیلمبرداری در شب را تامین می‌کنند.

http://atisflower.ir