دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | tizbincctv

یکی از نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته توجه به محل نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما می باشد. دوربین dome معمولا در محیط های داخلی مانند اتاق ها، راهروها و فضاهای مسقف نصب می شود. جنس بدنه دوربین های دام به سه نوع فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی تقسیم می شود که با توجه به نیاز شما، کارشناسان ما بهترین نوع دوربین مداربسته را به شما پیشنهاد خواهند داد. سرقت از خانه ها در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است؛ به همین خاطر خرید دوربین مداربسته کمک می کند که افراد نگران به سرقت رفتن وسایل یا اموال خود نباشند. دوربین مدار بسته علاوه بر این که در زمان خطر مانند یک زنگ خطر عمل می کند باعث می شود که سارقان با دیدن آن از سرقت صرفه نظر کنند؛ آمار های جهانی ثابت کرده است که نصب دوربین مداربسته باعث شده است که جرم و جنایت در آن اماکن به حداقل برسد. در هنگام خرید دوربین مداربسته اگر قصد صدا دار کردن سیستم خود را داشته باشید انتخاب دوربین مداربسته صدادار داهوا علاوه بر کیفیت بالا قیمت دوربین مدار بسته را به صورت کلی به صورت کاملا ویژه ای تقلیل می دهد.

  • امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند.
  • دوربین مدار بسته بولت برای فضای بیرون طراحی و تولید شده است؛ پوشش ضد آب و ضد گرد و غبار دوربین مدار بسته بولت را برای کار در شرایط بد محیطی آماده کرده است.
  • اصطلاح BabyCam به معنای دورببین کودک است که علت نام گذاری، کاربرد عمومی این دوربین برای مراقبت از کودکان می‌باشد.
  • با توجه به موارد ذکر شده دوربین‌های مداربسته بالت برای نصب در فضای خارجی مناسب‌تر هستند.

تعداد دوربین مدار بسته ارتباط مستقیم با قیمت دوربین مداربسته به صورت تمام شده دارد و دانستن اولویت ها و نیاز های مشتری در کاهش هزینه ها در خرید دوربین مدار بسته کمک شایانی می کند. در هنگام خرید و قیمت دوربین مداربسته و انتخاب دوربین متحرک باید به این موضوع کلیدی و مهم دقت داشته باشید با توجه به امکانات و ویژگی های که دوربین مدار بسته متحرک ارائه می دهد. مسلما هر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بهتر و بالاتر باشد تصاویر شفافتر با قدرت تفکیک پذیری بالاتری ارائه خواهد کرد . همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد. دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند . از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید .

آیا انتقال تصویر روی موبایل و تبلت در قیمت خرید دوربین مدار بسته تاثیر گذار است؟

اولین و مهم ترین فاکتور در قیمت دوربین مدار بسته برند آن است که خرید دوربین مدار بسته از برند داهوا با توجه به کیفیتی که دارد گران تر است. البته کیفیت دوربین مدار بسته متناسب با امکانات و و ویژگی آن دستگاه است. شیائومی با حفظ کیفیت ، قیمت دوربین مداربسته خود را پایین نگه داشته تا رضایت مشتریان بیشتری را به دست بیاورد. اگر دوربین مدار بسته را برای نظارت کلی بر محل کار یا خانه می خوهید، خرید دوربین مدار بسته با کیفیت تصویر 2 مگا پیکسل می تواند برای شما مناسب باشد. یکی دیگر از فاکتور ها بر قیمت دوربین مدار بسته پوشش دهی تصاویر به صورت کلی و در شب به هنگام نور کم می باشد. زندگی بدون امنیت معنی ندارد، امروزه صیانت از حریم منازل مسکونی مهم ترین امر حفظ امنیت و آرامش ساکنان و اهالی یک مجتمع می باشد.

دوربین بالت آی تی آر مدل ITR-R226F

امروزه استفاده از دوربین های تحت شبکه یا ip رواج بیشتری پیدا کرده است. انتقال دیتا در این دوربین مداربسته در بستر اینترنت و از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد، ضمن اینکه برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه nvr به کابل اترنت نیاز داریم. در اکثر موارد پاسخ منفی است و کیفیت ضبط حداکثر 1 تا 2 مگاپیکسل می باشد.

پکیج یک دوربین مداربسته Full Hd

مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن باشد. دوربین های مداربسته ضد آب به طور عمومی استانداردIP بالاتر از 65 دارند. معنی استاندارد و درجه IP65 مقاومت دوربین مداربسته دربرابر نفوذ آب باران است، یعنی این دوربین مداربسته قابلیت استفاده درمحیط های بیرونی را دارد. اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید.

http://atisflower.ir