دسته‌بندی نشده

دوربین های بالت آنالوگ الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | tizbincctv

در محصولات اخیر اکثر دوربین ها دارای لنز فیکس با فاصله کانونی 3.6 و 4 میلی متری می باشند. دیگر خاصیتی که دوربین های نظارتی متحرک دارا می باشند این است که فاصله کانونی این دسته از دوربین ها متحرک است و شما می توانید تصویر خود را زوم یا واید نمایید. لازم به ذکر است که دوربین های نظارتی دام با توجه به نوع ظاهر و ساختار که دارد کمتر در دسترسی فیزیکی بوده و در مقابل دزدی غیر قابل دسترس تر می باشد. شما به عنوان یک کاربر می توانید تمام محیط حساس و نیمه حساس را با یک یا چند دوربین نظارتی پایش و کنترل نمایید که علاوه بر کاهش هزینه ها باعث دقت بسیار بالا در حفاظت و تامین امنیت محیط های حساس می شود.

  • بازار سیستم های حفاظت الکترونیک از بازار های در حال رشد و با ضریب همه گیری بالاست، مشتریان ما در زرین سیستم در دهه های گذشته تقریبا فقط به ادارات و کارخانجات خدمات دهی ختم میشد ولی در حال حاضر سیستم حفاظت …
  • اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد.
  • دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند.
  • چی چی چی | سایت راهنمای خرید ، نقد و بررسی کالا به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب را برای خرید کالا های خوب داشته باشید.
  • با مدرن شدن دوربین های مدار بسته حتی برخی والدین برای کنترل رفتار کودکان با یکدیگر و یا نوع برخورد پرستار با بچه ها، خانه های خود را نیز مجهز به دوربین مداربسته میکنند و می توانند از راه دور با گوشی خود محیط خود را نظارت داشته باشند .

این مجله خبری دوربین مداربسته ها قابلیت هایی نظیر فوکوس و تنظیم فاصله مرکزی، از مبدا تا نقاط هدف را دارند. این نکته را هم باید بدانید که تغییر زاویه دید، به صورت دستی انجام می شود. انواع مختلفی از لنز ها وجود دارد و می توان دوربین ها را با توجه به لنز آن ها نیز تقسیم بندی کرد.

تجهیزات جانبی دوربین AHD,TVI,CVI

به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که در اوایل شب هنگامی که خورشید شروع به تنظیم یک دوربین مدار بسته Starlight می کند، هنوز یک تصویر رنگی تولید می کند در حالی که دوربین های IR آن مادون قرمز را روشن کرده و تصاویری از دید در شب با نور سفید را تولید می کنند. حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است. در دنیای امروز، کاربرد دوربین های مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده است. اکثر افراد با هدف نظارت و افزایش امنیت، در ساختمان تجاری و یا مسکونی خود، دوربین مداربسته نصب می کنند. بنابراین تصویر کسانی که در محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته زیادی شکار می شود.

دوربین خورشیدی سیم کارتی چرخشی بیسیم مینی اسپید دام v380 pro ا Solar mini spead dom 4g wirles

در نصب دوربین مدار بسته در ورودی ها دقت داشته باشید که حداقل نقطه کور را داشته باشید و در صورت لزوم از 2 دوربین مداربسته استفاده کنید تا تصاویر همدیگر را همپوشانی داشته باشد. شما می توانید با اتصال دستگاه Dvr دی وی آر خود به یک مودم از امکانات انتقال تصویر دوربین مدار بسته بهره مند شوید. نحوه انتقال تصویر دوربین مداربستهیکی از ویژگی های اصلی که در سال های اخیر مورد استقبال کاربران قرار گرفته انتقال تصویر دوربین مدار بسته می باشد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا مدل IPC-HFW4431T

در ادامه لیست برندهای برتر دوربین‌های مداربسته برای آشنایی بیشتر قرار داده شده است. این دوربین‌ها به شکل استوانه یا مستطیل هستتد و معمولا به دیوار نصب می‌شوند‌. این دوربین‌ها در بیشتر مواقع دید در شب دارند و کیفیت بسیاری را هم از خود نشان داده‌اند. با استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه شما می توانید به راحتی با استفاده از اینترنت از راه دور نیز محیط کار خود را زیر نظرداشته باشید تا رفتار کارمندان خود را کنترل نموده و از تعهد کاری آنها نسبت به مجموعه خود مطلع شوید.

http://atisflower.ir