دسته‌بندی نشده

دوربین های بالت آنالوگ الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | tizbincctv

نویز گاوسی توسط یک تداخل تصادفی که ریشه در حرکت الکتریسیته در مجله خبری دوربین مداربستههای دوربین مدار بسته دارد، رخ می‌دهد. این نویز باعث می‌شود رنگ پیکسل‌های تصویر ضبط شده کمی با رنگ تصویر محیط واقعی فرق کند و باعث می‌شود تصویر ضبط شده تار و کدر بنظر برسد. حتما تا به حال دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن با خودرو توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میشود ، از شما خواسته میشود که چراغ های ماشین را خاموش کنید یا این موضوع روی تابلویی در گوشه کنار حتما نصب شده .

  • بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند.
  • البته دوربین های بی سیم قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارند و نیاز به تجهیزات جانبی ندارند و به راحتی توسط خودتان نصب و راه اندازی می شود.
  • DWDR از 1 تا 8 قابل تنظیم است ولی باید با احتیاط و با توجه به شرایط نوری تصویر تنظیم شود تا باعث بدتر شدن عکس نشود.
  • به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد.

از نظر نوع سیگنال دوربین و نحوه ثبت تصاویر دوربین‌ها در دو دسته اصلی آنالوگ و تحت شبکه یا دیجیتال قرار می‌گیرند. همچنین از نظر ظاهری می‌توان دوربین‌های مداربسته را در دسته‌های دام، اسپیددام، دوربین‌های صنعتی و … دسته بندی کرد. در این مقاله از مجله ماد طلایی قصد داریم تا شما را با انواع دوربین مداربسته بر اساس تکنولوژی و کاربرد آنها آشنا کنیم. برای خرید دوربین‌های مداربسته در ابتدا باید طراحی مناسبی را برای جانمایی دوربین‌ها در نظر داشته باشید.

http://atisflower.ir

دوربین مداربسته کوپر یک دوربین مداربسته ای با چیپست های اختصاصی است که در ایران مونتاژ میشود، این دوربین مداربسته دارای قابلیت های فنی بسیار زیادی است. دوربین‌های IP قابلیت ویژه ای دارند که امکان قرار گرفتن آنها در شبکه به راحتی وجود دارد. و می‌تواند داده‌ها را به صورت دیجیتال از طریق شبکه اینترنت به هر جا که باشید ارسال کند. دوربین‌های آنالوگ در بازار کشور ما در دسترس بوده و نصب آنها بسیار ساده‌تر و قیمت آنها بسیار ارزانتر از دوربین‌های دیجیتال است.

دوربین مداربسته زومیکس مدل zo-p827

یکی از نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته توجه به محل نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما می باشد. دوربین dome معمولا در محیط های داخلی مانند اتاق ها، راهروها و فضاهای مسقف نصب می شود. جنس بدنه دوربین های دام به سه نوع فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی تقسیم می شود که با توجه به نیاز شما، کارشناسان ما بهترین نوع دوربین مداربسته را به شما پیشنهاد خواهند داد. سرقت از خانه ها در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است؛ به همین خاطر خرید دوربین مداربسته کمک می کند که افراد نگران به سرقت رفتن وسایل یا اموال خود نباشند. دوربین مدار بسته علاوه بر این که در زمان خطر مانند یک زنگ خطر عمل می کند باعث می شود که سارقان با دیدن آن از سرقت صرفه نظر کنند؛ آمار های جهانی ثابت کرده است که نصب دوربین مداربسته باعث شده است که جرم و جنایت در آن اماکن به حداقل برسد. در هنگام خرید دوربین مداربسته اگر قصد صدا دار کردن سیستم خود را داشته باشید انتخاب دوربین مداربسته صدادار داهوا علاوه بر کیفیت بالا قیمت دوربین مدار بسته را به صورت کلی به صورت کاملا ویژه ای تقلیل می دهد.

دوربین تحت شبکه استارلایت داهوا DH-IPC-HFW2231SP

از آن جا که دوربین مارکت بزرگترین مرجع اینترنتی دوربین مداربسته کشور است ما برای همکاران خود اعم از شرکت، فروشگاه، نصاب و تمامی افرادی که در حوزه دوربین مداربسته فعال هستند شرایط ویژه ای در نظر داریم. لذا در صورت تمایل به همکاری با ما فرم مخصوص درخواست همکاری را از منو سایت انتخاب و پر نمایید. دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند.

نوع دوربین مدار بسته براساس کیفیت تصویر