دسته‌بندی نشده

سقف کاذب تعرفه سقف کاذب 02144594412 سقف کاذب GST

با اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی می توان از نم دادن سقف جلوگیری کرد. انتخاب نوع مصالح و طرح سقف کاذب آشپزخانه باید با توجه به شرایط محیط همچون میزان رطوبت و نیز معماری فضا صورت پذیرد. به دلیل انجام کارهای پخت و پز در فضای آشپزخانه بهتر است برای اجرای سقف كاذب آن از مصالحی استفاده گردد که قابلیت شست و شو داشته باشند. از این رو اجرای سقف کاذب آشپزخانه با PVC یکی از انواع محبوب اجرای این نوع سقف می باشد.

انواع سقف کاذب حمام و دستشویی برای اینکه با رطوبت و آب در تماس هستن، از جنس PVC ساخته می‌شن و کاملا ضد آب هستن. سقف کاذب در خانه، اغلب برای سالن پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیره. افراد زیادی در بازسازی خانه از سقف کاذب برای ایجاد یک تغییر بزرگ استفاده می‌کنن، زیرا اجرای این سقف روی دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی میذاره. اما در ادامه به بررسی کاربرد این سقف در سایر فضاهای خانه هم می‌پردازیم. تعویض یا تعمیر سقف کاذب تاثیر شگرفی درزیباسازی منازل و ساختمان ها دارد. سقف های کاذب در انواع چوبی، گچی، پی وی سی، فلزی و غیره موجود هستند.

اگر هم بخواهیم یک پله فراتر و به اوج برسیم میتوانیم بهسقف کاذبکشسان اشاره کنیم که بدون نورپردازی 400 هزار تومان است و همراه با نورپرازی قیمت 500 هزار تومان است. سقف کناف را میشود با انواع سقف های کاذب ترکیب کرد مثل تصویر زیر می توان دورتا دور سقف را باکس ببندیم و در وسط آن از انواع سقف کاذب گچی pvc سقف آلومینیومی آکوستیک آسمان مجازی کشسان و معرق استفاده کنیم. شرکت تولید کننده این نوع سقف کاذب آلمانی و اسم آن کناف است. کناف در بیشتر ساختمان ها به چشم می خورد.پ و به صورت پنل هایی از جنس گچ که به صورت مسطح هستند به سقف وصل می شوند. کناف یکپارچه به این صورت است که پس از زیرسازی فولادی با وزن کم، پنل های گچی روکش دار روی آن قرار می گیرند.

  • سقف کاذب درمنزل همانقدر اهمیت دارد که‌در محیطهای اداری مااز آن‌به عنوان یک محصولی دکور استفاده میکنیم ، سقف کاذب زیبا محیط راگرم و زیبا جلوه خواهند داد.
  • در کنار مزایا، سقف کاذب معایبی نیز دارد، که برخی از این معایب به نحوه اجرای اصولی این نوع سقف بر می گردد.
  • شرکت در کنار تولیدات خود به دلیل راحتی مشتریان خود اقلام یر را به سبد خود اضافه نموده است.
  • در واقع این محصول عبارت است تصاویری از آسمان که به عنوان قسمتی از سقف که در محلی از سقف نصب می‌شود و تنها به تصاویری همچون آسمان ختم نمی‌شود.
  • سقف کاذب آکوستیک که جاذب صوت است، سر و صدای محیط رو کم می‌کنه.
از مزیت های این محصول، زیبایی و ظرافت، ایجاد نورپردازی های چشم گیر وهمچنین نصب سریع و آسان آن میباشد . اما محدودیتی را داراست که ممکن است متریال مناسب فضای شما نباشد . فروش سازه های سقف کاذب شرکت با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. پیمان کاران گرامی شرکت سقف کاذب جی اس تی سعی کنید محصول خود را یک باره خریداری کنید در خرید دوم برای همان پروژه امکان اختلاف رنگ 1 تا 2 درجه وجود دارد. اگر همچین مشکلی در خرید سپری به وجود آمد 2 روز قبل اعلام کنید و از سازه 60 همان سازه برای ما ارسال کنید تا از همان رنگ برای شما تولید نماییم. سقف کاذب کتابخانه استفاده از سقف کاذب در طراحی کتابخانه می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد.

ساخت سقف کاذب مدرن

این نوع سقف علاوه بر متریال چوب از زیبایی خاصی نیز برخوردار است. اگر سقف‌کاذب درست اجرا شود، می‌تواند مصرف سوخت در ساختمان را به حداقل برساند. 1.سقف کاذب 60در60 قابلیت جابه جایی و ارزانتر نسبت به دیگر سقف کاذبمی باشد. محصولی با ویژگی های خاص به فرد است و یکی از بهترین گزینه ها برای روشنایی داخلی محیط های مسکونی، اداری و تجاری می باشد.

همچنین مراکز خریدی نیز در مشهد وجود دارند که با مراجعه به آن ها می توانید این محصول را خریداری کنید. از جمله این خیابان ها، خیابان پیروزی، بلوار وکیل آباد و بلوار معلم می باشد. دمای محل ذخیره تایل‌ها باید حدود 16 الی 21 درجه سانتی گراد باشد. استفاده از این نوارهای روشنایی به داشتن خانه ای مدرن نیز کمک می کند. برای داشتن ظاهری آنتیک، سقف های کوتاه تر انتخاب مناسب قیمت سقف کاذب تری می باشند.

سقف کاذب چوبی

سقف کاذب تعرفه سقف کاذب 02144594412 سقف کاذب GST