دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | tizbincctv

زیرا مجله خبری دوربین مداربسته هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند. اقدام درست این است که دوربینی را بخرید که بتواند زمستان نقطه سکونت شما را تحمل کند. برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است. فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند.

  • دوربین مدار بسته با نقش حفاظتی و امنیتی که دارد می تواند در زمان رویداد و پیشامد در پیگیری فرد یا افراد خاطی و همچنین پیشگیری اتفاق های آتی جلوگیری نماید.
  • از نظر مالی هم پرداخت هزینه یا قیمت دوربین مدار بسته که به عنوان یک نگهبان 24 ساعته عمل می کند بسیار منطقی تر از به کار گیری نیروی انسانی می باشد.
  • زیرا هر چه مگاپیکسل دوربین مداربسته بالاتر رود مقدار فضای اشغال شده توسط دوربین بر روی هارد بیشتر است.
  • این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد.

هارد برای سیستم دوربین های امنیتی و نظارتیدر ابتدای امر باید به این موضوع اشاره کنیم که یک دستگاه دی وی آر DVR در سیستم دوربین مداربسته به خودی خود دارای هارد نمی باشد. انواع برند معروف و پرطرفدار دوربین مداربستهاگر قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشید و جستجویی در بازار کرده باشید متوجه این موضوع خواهید شد که این محصول دارای برند ها و اسم های گوناگون و متنوعی می باشند. در هنگام استفاده از دوربین مداربسته با هریک از فناوری های HD گفته شده باید دستگاه دی وی آر DVR نیز از آن تکنولوژی HD پشتیبانی نماید یا می توانید از دستگاه های XVR داهوا که از تمام تکنولوژی های دوربین مدار بسته پشتیبانی می کنند استفاده نمایید. از لحاظ ساختاری می توان کیس بدنه دوربین مداربسته را چه دام باشد چه بالت در یک دسته بندی دیگر قرار داد که جنس بدنه دوربین مدار بسته می باشد. خرید و قیمت دوربین مداربسته و نصب و اجرای آن می تواند یک آرامش خاطری را برای شما ایجاد کند و همچنین در هنگام بروز حوادث نی تواند در کاهش صدمات احتمالی به طور چشمگیری موثر باشد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM

همچنین در طبق آمار بخش قابل توجه ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه انجام پذیرفته است. پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید. این دوربین قابلیت چرخش در جهت افقی و عمودی و زوم روی تصاویر را به خوبی دارد. این دوربین‌ها عموما هزینه بالایی دارند اما کاربرد‌های بی بدیلی برای آنها وجود دارد که تنها با این نوع دوربین‌ها قابل انجام است. دوربین‌های اسپیددام می‌توانند از سیستم‌های آنالوگ یا تحت شبکه برخوردار باشند اما در واقع مهمترین ویژگی دوربین‌های اسپیددام چرخش به چپ و راست تا 360 درجه و 180 درجه به سمت بالا و پایین است. نصب دوربین مدار بسته علاوه بر حفظ امنیت و پیگیری هر گونه جرم، باعث می شود که سارقین و مجرمین از آن محل دوری کنند.

دوربین مداربسته تحت شبکه اسپیددام مدل سیم کارتی V380PRO

قیمت داهوا نسبت به سایر برند های نظارت تصویری دنیا مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. در لیست قیمتداهوا انواع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر با قابلیت های متنوع و ویژگی های مختلف وجود دارند که هر کس می تواند بسته به نیاز خود و همچنین متناسب با بودجه خرید خود، محصولات مورد نظر را خریداری کند. در دستگاه دی وی آر DVR تصاویر دوربین مداربسته یا به صورت دائم و بدون توقف ضبط می شوند یا به صورت تشخیص حرکت که در سیستم دوربین مدار بسته به آن Motion detection می گویند. نحوه ضبط تصاویر دوربین های امنیتی و نظارتی روی هاردقدم بعدی این است که باید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه DVR دی وی آر قرار است به چه صورتی تصاویر دوربین مداربسته را روی هارد ذخیره نماید.

انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل و فرم ظاهری

ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود. دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است. در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است.

http://atisflower.ir