دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | tizbincctv

در مشخصات دوربین رزولوشن تصویر را به صورت یک عدد در کنار MP (مگاپیکسل) مشاهده می کنید. هر چه این عدد بزرگتر باشد تصویر از تعداد پیکسل های بیشتر تشکیل شده و جزئیات تصویر مشخص تر است. رایج ترین رزولوشن برای دوربین های مدار بسته 1، 2، 3، 4، 5، 6، 8 و 12 مگاپیکسل است. دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که دارای نصب بسیار آسانی هستند.

  • نقش مراقبتی دوربین های مدار بستهیکی از کاربرد هایی که باعث انتخاب و خرید و قیمت از سوی کاربران می شود نقش مراقبتی دوربین مدار بسته می باشد.
  • اگر با وجود تنوع دوربین های مداربسته در بازار می خواهید به راحتی انتخاب و خرید کنید این مطلب را بخوانید.
  • در این دوربین‌ها بجای سیگنال‌های آنالوگ از پالس‌های دیجیتال برای ارسال داده‌ها استفاده می‌شود.
  • برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند.
  • قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید.

شما برای داشتن یک زندگی با آرامش نمی مجله خبری دوربین مداربستهید از محیط پیرامون خود غافل باشید برای هم امر باید بتوانید بصورت 24 ساعته محل زندگی خود را تحت نظر داشته باشید تا از وقوع جرم و سرقت جلوگیری نمائید. بهترین راه حل برای پاسخ به این نیاز شما خرید دوربین مداربسته می باشد که بتوانید دائما محل زندگی خود را تحت مراقبت داشته باشید. امروزه با افزایش آمار سرقت از منازل بخصوص منازل ویلایی نصب دوربین مداربسته به جهت حفظ امنیت و نظارت بر محل زندگی پیشنهاد کارشناسان حوزه امنیت در سرتاسر دنیا می باشد. دوربین دام بهترین دوربین مداربسته برای استفاده در منازل می باشد زیرا در صورت نصب در زاویه و ارتفاع مناسب، تصاویری بدون نقطه کور در اختیار شما می گذارد و هم با ابعاد کوچکی که دارد توجه کمی را به خود جلب می کند. دوربین های مداربسته امروزی با قابلیت هایی نظیر وصل شدن به شبکه می توانند برای شما این امکان را فراهم آورند که با استفاده اینترنت محل زندگی خود را از راه دور نیز تحت نظر داشته باشید. با نصب دوربین اسپید دام شما می توانید تا زاویه 360 درجه افقی، 180 درجه عمودی و بزرگنمایی فوق العاده تا 10 برابر بدون هیچ نقطه کوری تا شعاع 100 متری محل نصب دوربین مداربسته را مشاهده نمایید.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل 2k pro

هایپر صنعت فامکو مفتخر است تا دوربین های آنالوگ خود را با فناوری HD، Full HD و HDCVI به مشتریان ارائه کند. دوربین های دام را می توان در قالب دوربین های آنالوگ یا دیجیتال تهیه کرد. البته دوربین های آنالوگ هم اکنون دیگر تقریبا منسوخ شده و از دوربین های آنالوگ HD استفاده می شود که هزینه پایین و کیفیت بالایی دارند. دوربین های دام در مدل های 2 مگاپیکسل تا نهایتاً 8 مگاپیکسل در دسترس هستند.

http://atisflower.ir

۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد. و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند.

پکیج دوربین مداربسته وایرلس 4 دوربین صدا دار زومیکس PG-1002

دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت چرخش دارد به طوری که فضای اطراف اتاق را کامل پوشش دهد. دوربین مدار بسته اسپید دام نسل جدید دوربین مدار بسته دام است که از لحاظ کاربرد امکانات بیشتری دارد. این دوربین مداربسته امکان چرخش در محور افقی و عمودی را نیز دارا می باشد. زوم دوربین مدار بسته اسپید دام یکی دیگر از قابلیت های برجسته آن است که می تواند کیلومتر ها آن طرف را بدون افت کیفیت نمایش دهد. این دوربین مداربسته می تواند در یک ثانیه 360 درجه بچرخد، که این یکی از قابلیت های منحصر به فرد آن است.

دوربین اسپیددام