دسته‌بندی نشده

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin به صورت گام به گام

برای انجام معامله در صرافی کوکوین نیازی به انجام احراز هویت دو عاملی نیست، اما در صورتی که این احراز هویت انجام شود امکانات بیشتری برای کاربران فراهم می شود. کمترین کارمزد مربوط به صرافی ارز دیجیتال، مربوط به صرافی کوکوین است. در این مرحله می‌خواهیم انتقال وجه از صرافی کوکوین به صرافی ایرانی را انجام دهیم. پس از انتخاب TRX اطلاعاتی از شما خواسته می‌شود که باید آن‌ها را پر کنید. برای این که بتوانید در بازار فیوچرز معامله کنید، باید USDT داشته باشید.

به همراه این اقدام می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را نیز اعلام نمایید. پس از ساخت حساب کاربری و ورود به آن، از منویی که در سمت راست بالا وجود دارد گزینه “Asset” را انتخاب کرده و سپس از منوی باز شده گزینه “Main Account” را انتخاب می‌کنید. بعد از انجام این مراحل، بر روی گزینه‌ی “terms of use” کلیک کرده و پس از مشاهده تمام قوانین و شرایط استفاده از این صرافی در صورت موافقت، تیک را فعال کرده و به ادامه مراحل ثبت نام می‌پردازید. سفارشی است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به محض اینکه قیمت رمزارز مدنظر از یک نقطه خاص عبور کند، معامله به صورت خودکار متوقف شود. در این نوع سفارش اگر قیمت رمزارز مدنظر به میزان X برسد، به صورت خودکار یک سفارش با قیمت Y برای کاربر ثبت می‌شود. سفارش محدود سفارشی است که برای خرید یا فروش مقدار مشخصی رمزارز در یک قیمت محدود ثبت می‌شود.

شماره موبایل ایران وارد نکنید

در این مقاله بصورت کامل به آموزش صرافی کوکوین می پردازیم و بخش های مختلف آن را بصورت ویدیویی آموزش میدهیم. یکی از سرمایه گذاری های کم ریسک در بازار ارزهای دیجیتال استیک کردن و سپرده گذاری می باشد. شما از طریق استیک کردن رمز ارزهای خود که بصورت اسپات خریداری کرده اید. می توانید بصورت سالیانه درصد سود مشخصی را از صرافی دریافت کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ثبت نام در صرافی کوکوین دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin به صورت گام به گام

در صورتی که وام گیرنده در زمانی که وام در آستانه انقضا است بازپرداخت نکند، سیستم به طور خودکار از دارایی های مربوطه در حساب حاشیه وام گیرنده برای بازپرداخت وام استفاده می کند. کاربران می توانند وام را در هر زمانی قبل از سررسید وام بازپرداخت کنند. وقتی این سفارش را درج کنید، در بین فهرست سفارشات در دفترچه سفارش، قرار می گیرد.

بازاریاب دیجیتال و چند نکته قبل از اقدام

آن را کپی کرده و دوباره به صرافی بایننس برگشته و کد را در قسمت آدرس کیف پول مقصد کلیک کنید. پس از انتخاب نوع شبکه و مشاهده آدرس والت، لازم است آدرس مورد نظر برای فرستنده ارز دیجیتال ارسال گردد. بهترین و ایمن ترین روش ارسال آدرس والت کپی کردن آن و پیست کردن آن برای فرستنده ارز دیجیتال میباشد. برای این منظور میتوانید از بخش سبز رنگ مشخص شده در شکل فوق استفاده و آدرس مورد نظر را کپی کنید. همچنین در این بخش ار صرافی کوکوین میتوانید آدرس کیف پول را به صورت QR Code مشاهده کنید. اگر قصد ثبت نام در صرافی کوکوینبا شماره همراه را نیز دارید، باید شماره شما متعلق به کشوری غیر از ایران باشد.