اخبار دوربین مداربسته

مجموعه جدید امنیتی Avigilon موتورولا Solutions


Motorola Solutions مجموعه جدید امنیت فیزیکی Avigilon را معرفی کرده است. مجموعه امنیتی Avigilon شامل راه‌حل‌های Avigilon Alta بومی ابری و Avigilon Unity داخلی است که هر کدام از تجزیه و تحلیل‌های پیشرفته پشتیبانی می‌کنند و برای ارائه یک تجربه کاربری بدون زحمت طراحی شده‌اند.

Avigilon نقطه عطف کسب و کار امنیت ویدئویی و کنترل دسترسی Motorola Solutions بوده است که از طریق خریدهای استراتژیک طی پنج سال گذشته رشد کرده و به بیش از 1.5 میلیارد دلار فروش سالانه (2022) رسیده است. راه‌اندازی مجموعه امنیتی جدید Avigilon نشان‌دهنده ادغام فناوری‌های سه خرید Avigilon (2018)، Openpath (2021) و Ava Security (2022) است – برای ایجاد یکی از گسترده‌ترین پلت‌فرم‌های امنیتی فیزیکی در بازار امروز، همه تحت عنوان یک برند مدرن Avigilon.

Avigilon، Ava Security و Openpath به صورت جداگانه در زمینه های خود برتری دارند. جان کیدزیرسکی، معاون ارشد، امنیت ویدئویی و کنترل دسترسی، موتورولا می‌گوید. مجموعه امنیتی جدید Avigilon با لایه‌های امنیتی مدولار که می‌تواند برای محافظت از آنها در برابر افزایش تعداد و ماهیت پیچیده تهدیدات در سراسر جهان طراحی شود، امنیت فیزیکی درجه یک سازمانی را برای مشاغل با هر اندازه در دسترس قرار می‌دهد. این یک خلأ حیاتی در بازار امروز را پر می کند و قابلیت های لازم را برای کمک به حفظ امنیت مردم، اموال و دارایی ها گرد هم می آورد.

دوربین‌های ویدیویی Motorola Solutions به کاربران این امکان را می‌دهند که از بخش مجوز دفاع ملی (NDAA) پیروی کنند. 889 و تعهد مستمر Motorola Solutions به پیشرفت فناوری‌هایی را که از شبکه‌ها و زنجیره‌های تامین کشور در برابر تجهیزاتی که امنیت ملی را تهدید می‌کنند محافظت می‌کند، برجسته می‌کند.

Avigilon Alta یک مجموعه امنیتی کاملاً ابری است که مجموعه ویدیویی Ava Security و راه حل های کنترل دسترسی Openpath را گرد هم می آورد. به هیچ زیرساختی فراتر از دوربین‌ها، کنترل‌کننده‌ها و خوانندگان کنترل دسترسی که از زیرساخت‌های ابری مدیریت شده توسط Motorola Solutions استفاده می‌کنند، نیاز ندارد. Avigilon Unity یک مجموعه امنیتی داخلی است که تمام ویژگی‌های نمونه اولیه Avigilon از جمله Avigilon Control Center، Avigilon Cloud Services و Access Control Manager را دارد. این برای شرکت هایی طراحی شده است که می خواهند سیستم های خود را مدیریت کنند.





منبع