اخبار دوربین مداربسته

همکاری HammerTech Nails با Irongate


HammerTech و Irongate Solutions شراکتی را اعلام کرده اند که به گفته آنها به طور قابل توجهی کارایی سایت و ایمنی را برای مشتریان ساخت و ساز افزایش می دهد و در عین حال مشکل “مسئله گمشده امنیتی” را برای همیشه حل می کند.

این ترتیب، فناوری کنترل دسترسی Irongate را با پلتفرم عملیات ایمنی و کیفیت HammerTech یکپارچه خواهد کرد و دسترسی سریع‌تر به سایت را – در کمتر از نیم ثانیه – با استفاده از طیف وسیعی از راه‌حل‌های پیشرفته مانند RFID، کد QR، تشخیص چهره و هوشمند به کاربران ارائه می‌دهد. فن آوری های کد پین

ترکیب فن‌آوری‌های دو رهبر بازار، اعم از مالکیت استرالیایی و عملیاتی، همچنین نیاز کارفرمایان به نگهداری پایگاه‌داده کنترل دسترسی جداگانه را از بین می‌برد و تیم‌های پروژه را حداقل یک ساعت در روز صرفه‌جویی می‌کند. داده های دسترسی به طور خودکار در سیستم HammerTech پر می شوند در حالی که داده های کارگر تایید شده و القاء سایت تکمیل شده توسط فناوری Irongate شناسایی می شوند تا از دسترسی غیرمجاز به سایت جلوگیری شود.

بن لیچ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران HammerTech، گفت: «یکی از مزایای بزرگ پلتفرم HammerTech نحوه ادغام آن با پیشنهادات شخص ثالث است، به این معنی که ما می توانیم با بهترین راه حل های کلاس مانند فناوری کنترل دسترسی Irongate برای کاهش اصطکاک ارتباط برقرار کنیم. و بهره وری را برای مشتریان خود بهبود بخشیم.»

«این ادغام به لطف جفت شدن پایگاه‌های اطلاعاتی، در ساعات کاری مشتریان در هر ماه صرفه‌جویی می‌کند و در عین حال دید بیشتر فعالیت سایت را فراهم می‌کند. ورود و خروج همه کارگران به طور خودکار در دفتر خاطرات سایت HammerTech ثبت می شود و به مدیران یک دید فوری، دقیق و شفاف از فعالیت سایت بدون هیچ گونه مداخله دستی می دهد. و در محل‌هایی که از گزینه‌های دسترسی بدون کارت استفاده می‌کنند، کارگران هرگز دوباره نگران فراموش کردن کارت امنیتی خود نخواهند بود.

تیم دیکسون، مدیر Irongate Solutions گفت: “همکاری و یکپارچگی بین HammerTech و Irongate به دو سیستم مکمل اجازه می دهد تا بهره وری و ایمنی کارگاه ها را بیشتر کنند و در زمان تیم های سایت صرفه جویی کنند. با پیوستن به سیستم‌های ما، این پلت‌فرم داده‌ها را فوراً همگام‌سازی می‌کند، و با آمدن کارگران جدید در محل، به سرعت و یکپارچه به سیستم اضافه می‌شوند. فناوری ترکیبی ما بخش بزرگی از فرآیندهای دستی کار فشرده القاء سایت را حذف می کند و در نهایت به کارایی پروژه کمک می کند.

این مشارکت قبلاً در سایت های ساختمانی متعددی از جمله تعدادی از پروژه های Mirvac، Toga، ADCO، Taylor و Richard Crookes اجرا شده است.

Scott Djuricin، مدیر عملیات HSE Mirvac گفت: «دسترسی به هر دو فناوری HammerTech و Irongate راه‌حل‌های دسترسی مطمئن‌تر و قوی‌تری را هم از طریق زیرساخت فیزیکی و هم از طریق اتصال پایگاه داده به ما داده است. این به ما این امکان را می دهد که اعداد دقیق پروژه را ساده سازی کنیم، چه برای تحویل و چه برای گروه های بزرگی از مردم که نیاز به بازدید از سایت دارند. گزارش زنده به این معنی است که ما تصویر دقیقی از تعداد کارگران یک پروژه در هر زمان معین داریم، با این اطلاعات که به راحتی از داشبورد HammerTech ما قابل دسترسی است. در نهایت این به ما این امکان را می‌دهد که کار خود را با کارایی بیشتری تکمیل کنیم، که باعث می‌شود زمان بیشتری برای اولویت‌های دیگر اختصاص داده شود.»





منبع