دسته‌بندی نشده

پایه ویدئو وال و مانیتور صنعتی

تعداد خروجی و ورودی های بیشتر باعث می شود تا سیستم نیاز به ابعاد پردازش و کیفیت تصویر وسیع تری پیدا کند. از دیگر امکانات مهم ویدیو وال هیوندا وجود پورت های ورودی و خروجی USB ،VGA ،DVI ،DP و HDMI می باشد. تجهیز ورودی های پاساژ(فضای داخل) با تلویزیون شهری smd full color جلوه بسیار زیبایی به فضای مجتمع های تجاری می بخشد. سایت کیومیتا فروش انواع پایه های مانیتور صنعتی و ویدئووال را برعهده دارد که با حداقل قیمت برای مشتریان خود ارائه می دهد. در خصوص نصب نیز بسته به جایی که مایل هستید مانیتور را قرار دهید، انواع مختلفی از براکت های دیواری در دسترس هستند و شما می توانید مانیتور را به صورت شیب دار یا زاویه دار نصب کنید. اما تابلوهای روان به چه صورت کار کرده و از چه قطعاتی تشکیل می شوند؟

اگر بخواهیم وظیفه کلی ماژول را در تابلو روان بررسی کنیم باید بگوییم که این قطعه دستورات مختلف را از برد کنترلر دریافت کرده و با توجه به این فرمان ها منجر به روشن شدن ال ای دی ها می گردد. به نمایشگرهای به هم چسبیده که منجر به یک تصویر یکپارچه میشوند، ویدئو وال میگویند. قیمت دستگاه ویدئو وال بر اساس اندازه فیزیکی آن، وضوح صفحه، کیفیت اجزای داخلی و دیگر ویژگیها تعیین میشود، بنابراین به طور مستقیم مشخصات فنی دستگاه بر قیمت نهایی ویدئووال تاثیر گذار است. در این شرایط، اصلا از اینکه یک حرفه ای را برای انجام کارهای فنی استخدام کنید، خجالت نکشید. در نتیجه وضوح تصویر بخصوص زیر خطوط مانیتور، بیشتر است و اطلاعاتی را اپراتور از دست نمیدهد.

حتی اینکه شما تابلو روان را در چه محیطی می خواهید نصب کنید و قرار است از چه فاصله ای دیده شود مسئله بسیار مهمی است که برای انتخاب شما باید در نظر گرفته شود. یک شرکت می تواند تبلیغات تجاری را انتخاب کند ، چه در فضای باز و چه در فضای داخلی. را می تواند با بهترین کیفیت نمایش دهند. و در پاره ای اوقات نیز که از تابلو های روان در میدانها و کنار معابر نصب میشوند به همان اندازه که تابلوهای روان بزرگتر میشوند به طبع پیچیدگی نصب و مهار آنها نیز وارد پروسه ای بزرگتر و مرحله به مرحله از کندن زمین برای درست کردن سازه و آرماتور بندی ساختن فندانسیون برای گذاشتن پایه برای اینکه از سطح زمین ارتفاع بگیرند و در معابر و یا میدانها که ماشین ها و وانت بارهای بزرگتر در حال تردد هستند حداقل فاصله با آنها رعایت شود و آسیبی به آنها نرسد. یعنی در حدود چند نانو ثانیه پس از اعمال ولتاژ به ال ای دی نور از سطح آن ساطع خواهد شد. در آشنایی با قطعات تابلو روان، باید این نکته را بدانی که تابلوهای روان را، از نظر رنگ نیز، تولیدکنندگان، تابلوهای روان را در سه دسته تولید میکنند: تابلوهای ال ای دی تمام رنگی، تابلوهای روان هفت رنگ یا چند رنگ، تابلوهای روان تک رنگ.

تلویزیون شهری به دلایل قیمت بالا، وزن و خصوصیات خاصی که دارد نیازمند نصب توسط نصابهای بسیار باتجربهای است. خوب است بدانید که انواع مختلف این دستگاه چاپها کارکرد مشابهی دارند و از یک الگوریتم و دستور خاصی پیروی می نمایند. ویدئو وال نوع خاصی از مانیتور صنعتی بحساب میآید که اصولا در سازمانهای بزرگ دولتی یا شرکتهای خصوصی که نیاز به مشاهده تصاویر با جزییات بالا دارند، استفاده میشود. ویدئووال GVL-49KH35 از انواع رابطهای سیگنال ورودی و خروجی نظیر VGA ،HDMI ،DP ،RS485 و DVI پشتیبانی میکند که با استفاده از این درگاهها اتصال به رایانه، لپ تاپ، مانیتور و دیگر دستگاهها به راحتی امکان پذیر است. مدیریت همزمان پورتهای اتصال مختلف تصویری و ویدئویی نظیر VGA ،HDMI ،DVI ،Composite و RGB را به شما میدهد. ساختار این نمایشگرها بهگونهای است که میتوانند تمام طول روز و هفته را به صورت مداوم کار کنند و در برابر شرایط آبوهوایی مختلف مقاوم باشند.

این ویدئووال با صفحه نمایش 49 اینچی D-LED edge تصاویر را با رزولوشن 1920×1080 به نمایش در میآورد و با شدت روشنایی 700 کاندلا بر متر مربع نمایش تصویر را با حفظ کیفیت در محیطهای پر نور ارائه میدهد. در ادامه در این مورد بیشتر با شما صحبت میکنیم. سیستم ارت الکترونیکی مکانیزمی است که می توان به جای چاه ارت استفاده کرد در این سیستم ولتاژ ها و جریان های القایی بر روی بدنه فلزی مصرف کننده الکترونیکی را به خود جذب می کند و در صورت اتصال کوتاه و یا نشت اب به تاسیسات برقی ، سریعا برق را قطع کرده و از برق گرفتگی جلوگیری می کند . وضوح بالا، کنتراست بالا، زاویه دید وسیع و طراحی مدرن از ویژگی های مهم این نمایشگر است که در ادامه به صورت تخصصی تر شرح خواهیم داد.

همچنین دارای نرم افزار فارسی برای استفاده در ایران بوده و صفحه نمایشهای این ویدئو وال به دو صورت افقی و عمودی قابل نصب است. در ادامه در مورد تفاوتهای این دو بیشتر صحبت خواهیم کرد. پایه های نصب مانیتور با کاربرد های متفاوت در دو مدل ثابت و متحرک ساخته شده اند که کاربر بر اساس نیاز خود می تواند آن را انتخاب و به راحتی نصب نماید. درواقع نصب مانیتور های صنعتی به دیوار بدون استفاده از پایه امکان پذیر نیست. پس قیمت تمام شده این تابلو بدون تغییر در سایز طرح می تواند تا نصف کاهش یابد. این دسته از مدیران میبایست دستگاههایی را انتخاب کنند که در عین داشتن کیفیت و قدرت بالا، هزینههای سالانه سازمانها و شرکتها را هم کاهش دهد. البته باید در نظر داشت کاهش فاصله قاب تا قاب در ویدیو وال السیدی منجر به افزایش قیمت آن خواهد شد.

در صورتی که قصد خرید مانیتور صنعتی یا ویدئو وال با کیفیت بالا و با هزینه مناسب داشتید، به وب سایت پویش رایان داتیس، بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات نظارت تصویری در ایران مراجعه کنید. یکی از بیشترین کاربردهای مانیتور صنعتی و ویدیووال برای سیستمهای نظارت تصویری است. نوعی دیگری از پایه های مانیتور صنعتی و ویدئو وال است، که با کمک آن قادر خواهید بود مانیتور را در هر موقعیتی بچرخانید و یا به هر سمت اتاق بالا و پایین، چپ یا راست چرخانده شوند. اغلب این کار از طریق یک کنترلر دیواری سنتی (با چندین کارت گرافیک) در اتاق سرور با یک دستگاه فرستنده متصل به هر خروجی گرافیکی و یک گیرنده متصل به هر صفحه به دست میآید.

بر خلاف مانیتورهای معمولی که پورتهای ورودی و خروجی محدودی دارند و دستگاههای کمی را میتوان با فرمت های خاص به آن وصل کرد، مانیتورهای صنعتی اینگونه نیستند. سلام.خروجی ارت به کجا وصل میشه؟ در تابلو سازی به مسیر ارتباطی بین برد کنترلر و ماژول ها هاب گفته می شود. مانند: نمایش آنلاین خدمات بیمارستانها، نمایش سوالات متداول در پارکها و استادیومها، نقشه مسیر مراکز تلویزیون شهری خرید بزرگ تجاری. این مورد برای کاسبهای فعال در پاساژها و مراکز تجاری بیشتر نمود پیدا میکند. در ادامه برای آشنایی با کاربرد ویدئو وال eyevis در مراکز کنترل، می توان به قابلیت های نرم افزاری این دستگاه در بخش Alarm Management نرم افزار eyecon اشاره کرد. این نمایشگر بزرگ شامل سخت افزار و نرم افزاری میشود که صفحهها را قادر میسازد تا به طور یکپارچه با هم کار کنند. در سیستمهای نظارت تصویری، عکس و ویدیو توسط دوربین گرفته شده و با کابل به سمت دستگاه ضبط کننده(دستگاه NVR، DVR، XVR، UVR) ارسال میشود.

به همین دلیل بصورت 7 روز هفته و 24 ساعت روز(24/7) میتوان انتظار کارکرد از آنها داشته باشیم. ویدئو والها قابلیت دریافت بسیاری از ورودیها با فرمتهای مختلف را دارد و علاوه بر آن با پخش تصاویر زنده قابلیت پخش تصاویر ضبط شده مختلف با فرمتهای MP4 VCD/DVD ،MOV و AVI به صورت 24 ساعت و هفت روز هفته را دارد که این قابلیت در تلویزیونهای معمولی امکان پذیر نیست. ما نیز به عرضه این محصول به صورت اینترنتی می پردازیم و انواع مختلف آن را در اختیار مشتری قرار می دهیم تا بتوانند در نهایت محصول مناسب را انتخاب نمایند. پایه مانیتور ثابت عمدتا با فاصله بسیار کم از دیوار طراحی می شود و حرکت یا تغییر زوایه دیدی ندارند و از اساسی ترین نوع پایه دیواری است، که فاصله نصب مانیتور با دیوار در آن بسیار کم بوده که برای کاربرد های اداری و اماکن عمومی مناسب هستند. در مانیتورهای صنعتی متناسب با پروژه میتوان ورودیهای مختلفی را با فرمتهای متفاوت به مانیتور وصل کرد.

این ویدئو وال به صورت 24 ساعت و متوالی کار میکند که در ادامه به صورت مفصلتر قابلیتها و امکانات آن را توضیح خواهیم داد. تامین قطعات تابلو های روان ، معمولا به صورت واردات از چین و کشور های آسیای شرقی می باشد ، گروه ال ای دی پانل این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد . اما نمایشگر های منحنی معمولا در مجتمع های تجاری، سینماها و کلیه فضاهای با طراحی خاص نصب و اجرا می شود. سلام در آموزشی که ارائه شد از فن استفاده نشده است در نمایشگرهای با ابعاد بزرگتر و رنگی که گرمای بیشتری تولید می کنند معمولا از فن استفاده می کنند. طراحی فوق العاده باریک ویدئو وال ابعاد 1077.58×607.8 106.7x میلی متری و وزن 27 کیلوگرمی دارد که بر روی دیوار یا ایستاده بر روی استند به صورت ثابت قابل نصب و راه اندازی است. از طریق این قابلیت می توان حالت های مختلف را به عنوان هشدار و خطر تعریف کرد تا نمایشگر صنعتی ویدئو وال در صورت بروز مشکل آن را تشخیص دهد و به صورت اتوماتیک اطلاع رسانی نماید. حتی این صنعت به دلیل خدمات منحصر به فرد برای اطلاع رسانی به مخاطبان بزرگ یا ارائه اطلاعات برای نظارت و کنترل متمرکز بسیار سریع در حال توسعه است.

در حالی که نمایشگر بخش قابل ملاحظه سیستم ویدئو وال است، اما در واقع فقط یکی از قطعات مجموعه پیچیده Video Wall است. همچنین تابلو های روان را می توان متن محور و تلویزیون های شهری را می توان تصویر محور دانست و اینگونه است که معمولا تابلو های روان دارای سایز های کوچکی هستند، در حالی که برای ساخت تلویزیون های شهری محدودیتی در سایز وجود ندارد. در حالی که در مانیتورهای خانگی بصورت پلاستیکی است. مانیتورهای صنعتی برای اینکه بهترین عملکرد را به ما بدهند باید یکسری ویژگی داشته باشند. ضمنا همکاران ما در واحد فروش میتوانند در زمینه خرید این محصولات، به شما مشاوره رایگان بدهند. از میان شرکتهای ارائهدهنده خدمات تلویزیونهای شهری اگر بخواهید به بهترین شرکت دسترسی پیدا کنید، کافی است نگاهی به رزومه شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک در این زمینه داشته باشید. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاهها برگزارکننده دورههای آموزش ساخت تابلو روان است که به صورت کاملا عملی و تخصصی طریقه ساخت انواع تابلو روان ساده، رنگی و فول کالر را زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص آموزش میدهد.

فروشگاه کیومیتا اقدام به فروش ویدئو وال در بهترین برندهای موجود نظیر شارپ، بنکیو، پاناسونیک، ال جی، جی پلاس و فیلیپس به صورت آنلاین نموده که به راحتی میتوانید مشخصات کامل و لیست قیمتها را در سایت مشاهده نمایید. ویدئو والها در مدل و برندهای متنوع نظیر پاناسونیک، شارپ، ال جی، جی پلاس و سامسونگ در بازار موجود است که هر کدام ویژگی و کارکردهای متفاوتی دارند و به طور گسترده در سراسر جهان در زمینههای کاربردی متعدد استفاده میشود. مانیتور صنعتی به نمایشگرهایی گفته میشود که مدت زمان زیادی را بدون خاموشی میتواند روشن باشد. برای دریاقت قیمت کامپیوتر و مانیتور صنعتی با 02173027 تماس بگیرید و یا از قسمت تماس با ما ایمیل و پیام خود را ارسال فرمایید. برای دریاقت اطلاعات بیشتر با کارشناسان کیومیتا تماس بگیرید و یا از قسمت تماس با ما از طیق ایمیل در ارتباط باشید. با وجود تعداد زیاد دوربین ایجاد مکانی برای نظارت بر تصاویر آنها ضروری می باشد. از نظر کیفیت ساخت بسیار مطلوب بوده و در هر مکانی قابل نصب است و برای مدت طولانی می توانید بر روی آن حساب باز کنید به طوریکه عمر آن به 60000 ساعت میرسد.