دسته‌بندی نشده

انتخاب مناسب ترین و بهترین دوربین مداربسته برای نصب کدام است؟ | tizbincctv

دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند. با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد . قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد. مطابق آن تعداد هارد مورد نیاز و در نهایت دستگاه مناسب را انتخاب کنید. دی لینک یکی دیگر از تولیدکنندگان چینی بهترین دوربین مداربسته بازار ایران محسوب می‌شود. البته D-Link بیشتر با مودم‌های باکیفیت خود شناخته می‌شود تا دوربین مداربسته.

وضوح تصویر بالا:

با نصب دوربین مداربسته در داخل منزل، خیالتان از بابت وسایل گرانبها و اشیاء باارزش برای همیشه آسوده می شود. بنابراین استفاده از یک دوربین مداربسته مناسب با تنظیم زاویه دید گسترده و کیفیت تصویر بالا جهت شناسایی چهره، بسیار کاربردی است. اما اگر فاصله پشت بام شما با پشت بام ساختمان های مجاور کم است، بهتر است در صدد نصب دوربین مداربسته در پشت بام منزل خود برآیید. در محیط های مسقف و سرپوشیده، احتیاجی به نصب دوربین مداربسته نمی باشد.

ویژگی های دوربین مداربسته با کیفیت

اما در همین زمان کوتاه توانسته به یکی از قطبهای تولید دوربین‌های مداربسته در کشور چین تبدیل شود. برای کسب اطلاع از قیمت بهترین دوربین مداربسته دید در شب به دسته‌بندی زیر مراجعه کنید. بهترین دوربین مداربسته را چگونه بشناسم؟ بهترین مارک دوربین مداربسته کدام است؟ این‌ها سؤالاتی هستند که صاحبان کسب‌وکارها و یا اشخاصی که نیازمند به کنترل کسب‌وکار و یا اموال خود آن‌هم از راه دور هستند از خود می‌پرسند. همانطور که در سالهای اخیر تولید کنندگان دوربینهای تحت شبکه بیشتر و بیشتر وارد بازار شده اند به مراتب کار این توسعه دهندگان و تولید کنندگان دستگاه های ذخیره ساز تصویر نیز بیشتر و بیشتر شده است و به طور قابل توجهی افزایش یافته است. علاوه بر آن بصورت مداوم نیاز به آپدیت و به روز رسانی دارند زیرا تولید کنندگان، خط تولید جدیدی برای تولید دوربین مداربسته راه اندازی میکنند و علاوه بر آن سیستم عامل دوربینهای خود را بصورت دوره ای به روز رسانی میکنند. یک بسته چهارتایی دوربین مداربسته مناسب منزل Zmodo Mini Cam فقط 99.99 دلار قیمت دارد.

دوربین فضای باز ADT

این مجله خبری دوربین مداربسته بخشی از کارخانه هایک ویژن است که بر تولید بهترین دوربین‌های مداربسته سبک و مناسب برای فضاهای بسته فعالیت دارد. همان طور که می دانید دوربین مداربسته در اوایل تنها به ثبت تصاویر سیاه و سفید می پرداخت. اما امروزه نسل جدید دوربین مداربسته هایک ویژن قادر است تا تصاویر رنگی و با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهد. شرکت‌های سازنده دوربین مداربسته شبکه توانستند کیفیت تصویرها را از VGA به 1.3 مگاپیکسل (1.3 Mega Pixel ) ارتقاء دهند. طراحی بولت دوربین مداربسته HFW1200TP-A موجب می‌شود که به راحتی بتوانید آن را در محل‌هایی مثل دیوار و سقف نصب کرده و با استفاده از لنز 3.6 میلی‌متری مجهز به حسگر CMOS، فیلم‌هایی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. قابلیت دید در شب که امکان مشاهده تا فاصله 30 متری را فراهم می‌کند، باعث می‌شود که در تمام طول شب بتوانید از دوربین مداربسته HFW1200TP-A استفاده کرده و از بابت امنیت مغازه مطمئن باشید.

  • البته تا رسیدن به کیفیت برندهایی همانند هایک ویژن یا داهوا باید راه طولانی را بپیماید.
  • البته این نوع نصابان در حوزه کاری نصب دوربین مداربسته به تعداد انگشت‌شمار هستند.
  • پردازش‌هایی که روی تصویر انجام می‌شود به مدل دوربین و شرکت سازندهٔ آن بستگی دارد.
  • دوربین مداربسته الجی را می توان جزو برترین دوربین مداربسته ای دانست که می توان آن ها را به سریع ترین حالت ممکن در مکان های مورد نیاز نصب کرد .

در صورتی که قصد دارید برای حفظ امنیت مغازه خود در طول شبانه‌روز یک دوربین مداربسته با انواع ویژگی‌ها و نقاط قوت خریداری کنید، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P یکی از بهترین گزینه‌ها است. بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بر اساس شکل ظاهری به دسته ‌های مختلفی از جمله بولت و دام تقسیم می‌شوند. هر یک از انواع دوربین‌ها بر اساس شرایط محیط دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

http://atisflower.ir