دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مدار بسته بهترین برند دوربین مداربسته بازار کدام است؟ اکسیریاب | tizbincctv

ما متوجه شدیم که بسیاری از شرکت‌های دوربین ادعا می‌کنند دوربین‌هایشان بزرگ‌نمایی می‌کنند، اما حقیقت این بود که آن‌ها این کار را فقط به صورت دیجیتالی انجام می‌دهند. فضای ذخیره سازی ابری برای حداکثر 10 دوربین، نظارت حرفه‌ای 24 ساعته بر سیستم امنیتی و اتوماسیون خانه هوشمند است. جهت نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان مانند پارکینگ، حیاط ، آسانسور و … بایستی هیئت مدیره ساختمان مجوز کتبی برای نصب دوربین دریافت کند و اهالی ساختمان را نیز در جریان نصب قرار دهد.

  • در این شرایط ترجیحاً دوربین باید جلوی درب داخلی و در ارتفاع مناسب نصب شود.
  • این در حالی است که چنین کاربری‌هایی در یک سیستم نظارت تصویری اداری یا مسکونی ممکن است وجود نداشته باشد.
  • حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است.
  • این قابلیت به شما کمک می کند که اگر سرقتی از ویلای شما صورت گرفت، به راحتی بتوانید چهره سارق را تشخیص دهید و یا اطلاعات مفیدی از او به دست آورید.
  • تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد.

UPS مجله خبری دوربین مداربسته مداربستهکوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند. اما تصاویری که در شب توسط دوربین های مداربسته پاناسونیک روی مانیتور نمایش داده می شد ، معمولا همراه با برفک هایی بود و از طرفی تصویر کیفیت و شفاویت مورد نیاز را نداشت . اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود.

به نظر من به هیچ وجه این اشتباه رو نکنید و از این مدل دوربین ها نخرید. دلیل حرفم هم چند تا مورده که مهم ترینش اینکه که اگه این دوربین ها خوب بودند برندهای مطرح دنیا میومدن و به جای دوربین سیمی این دوربین ها رو در سطح انبوه تولید می کردند(شاید سالها بعد این اتفاق بیفته) . مطمئن باشید بعد از یک مدت زمان به مشکل می خورید و باید اون ها رو عوض کنید . اگر که می خواهید دوربین مداربسته را در محیط بیرون نصب کنید، ببینید که چه فاصله ای رو میخواد روشن کنه و متناسب اون دوربین انتخاب کنید. دوربین مداربسته را به برق وصل کنید، یک آداپتور برق که به شما امکان می دهد دوربین مداربسته خود را به یک پریز برق معمولی وصل کنید؛ یک سر سیم آداپتور را به پشت دوربین مداربسته خود و سر دیگر را (به دوشاخه) به پریز برق وصل کنید.

نقاط قوت دوربین مداربسته Swan

اما قیمت بالای دوربین های مداربسته سونی باعث شده این مارک در این حوزه، مشتریان محدودی داشته باشد. شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا است و در این بخش توانسته خوش بدرخشد. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی بسیار رضایت بخش عمل کرده است. همچنین خواندن مطالب وب سایت ها و منابعی مثل ایمن شاپ می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. در هنگام انتخاب دوربین های مدار بسته می توان از ویژگی های اندازه لنز و درجه زاویه ای که می تواند ببیند مطلع شوید.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل V380-Q26

ازاین‌رو می‌توان به کیفیت تصویر بالای دوربین‌های مداربسته این برند بین‌المللی اعتماد کرد. سامسونگ ازنظر کیفیت تصویر، باکیفیت ترین دوربین مداربسته جهان محسوب می‌شود. این برند زیرمجموعه برند Hikvision بوده و تحت نظارت شرکت اصلی فعالیت می‌کند. شرکت HiLook درزمینهٔ تولید انواع دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال فعالیت داشته و ازنظر کیفیت هیچ‌چیز کمتر از هایک ویژن ندارد. هایک ویژن یکی دیگر از برندهای چینی لیست ما بوده که به‌صورت تخصصی بر تولید تجهیزات نظارت تصویری برای اهداف نظامی و غیرنظامی فعالیت می‌کند.

http://atisflower.ir