اخبار دوربین مداربسته

گالاگر وب مرکز فرماندهی را معرفی کرد


آخرین نسخه نرم افزار مدیریت سایت Gallagher، Command Center v8.80، اکنون با یک سیستم جدید مبتنی بر وب، Command Center Web عرضه می شود.

این تکامل جدید از Command Center و Command Center Mobile، یک راه حل مبتنی بر برنامه موبایل، تمجید می کند. اندرو اسکاترن، معمار ارشد در Gallagher می‌گوید: «مرکز فرماندهی وب خود را به عنوان یک ابزار ارزشمند برای مدیریت سایت‌ها در هر کجا ثابت می‌کند.

از طریق ارتباط با مرکز فرماندهی Gallagher از طریق دروازه API Gallagher، دسترسی ایمن و مطمئن به Command Center Web از هر جایی که اتصال اینترنتی وجود دارد، امکان پذیر می‌کند، هزینه‌ها و توقف عملیات را با حذف نیاز به نگهداری کامل ایستگاه کاری در رایانه اپراتور کاهش می‌دهد. ”

اولین مؤلفه معرفی شده در Command Center Web بر مدیریت دارنده کارت متمرکز است و به مدیران اجازه می دهد تا تاریخچه دارنده کارت، فعالیت دارنده کارت را مشاهده کنند، کارت ها و اعتبارنامه ها را مدیریت کنند (به استثنای کارت های چاپ/رمزگذاری)، مدیریت دسترسی/تخصیص دسترسی دارنده کارت، و زمینه کلی اطلاعات شخصی (PDF) مدیریت.

ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد تجربه کاربری کردیم. اندرو می‌گوید: «این در حال حاضر ارزش خود را با بازخورد فوق‌العاده در مورد سهولت استفاده از همه کسانی که از آن استفاده کرده‌اند ثابت می‌کند.

برای شروع استفاده از Command Center Web، تنها چیزی که نیاز است این است که “Enable Command Center Web” را در مورد Cloud FT بررسی کنید.

هیچ سرور وب یا زیرساخت اضافی برای راه اندازی نیاز نیست. هیچ داده حساسی در وب مرکز فرماندهی یا خدمات ابری مرتبط نگهداری نمی شود.

داده ها در سرور مرکز فرماندهی خود مشتریان و توسط Command Center Web از طریق REST API از طریق دروازه API که هیچ ذخیره سازی دائمی ندارد، میزبانی می شود.

هر به روز رسانی ایجاد شده در Command Center Web از طریق همان کانال به سرور Command Center ارسال می شود. اندرو می‌گوید: «ما از اینکه Command Center Web چگونه در آینده تکامل خواهد یافت هیجان‌زده هستیم و در حال کار بر روی افزودن ویژگی‌ها و پیشرفت‌های کاربرپسند جدید، از جمله افزودن دارندگان کارت، چاپ و رمزگذاری کارت‌ها، و همچنین مدیریت پین‌ها و کدهای کاربر هستیم. “

Command Center نسخه 8.80 در 30 سپتامبر 2022 منتشر شد.





منبع