اخبار دوربین مداربسته

تیم سوئدی جدید Gallagher – راهنمای خریداران دوربین مدار بسته و اخبار


Gallagher از معرفی تیم جدیدی خبر داده است که آماده ارائه خدمات به بازار رو به رشد سوئد و کشورهای شمال اروپا است.

هم‌افزایی در راستای عمودی کسب‌وکار تأسیس‌شده گالاگر در بریتانیا و فرصت‌های تجاری این شرکت در سوئد نیز در این تصمیم نقش داشت، با تمرکز کلیدی بر زیرساخت‌های ملی، نظامی و محیط‌های پیچیده.

تیم جدید به رهبری هاکان بیورکمن و شامل دانیل گروت (مدیر حساب فنی) و یوهان رایش
(مدیر توسعه کسب و کار)، متخصصان بازار نوردیک برای راه حل های کنترل دسترسی، محیطی و شناسایی مزاحمان هستند و وظیفه ایجاد مشارکت های پایدار برای گالاگر در سراسر سوئد و منطقه شمال اروپا را بر عهده دارند.

ریچارد هویسون، مدیر منطقه ای گالاگر برای بریتانیا و اروپا، در مورد گسترش حمایت های زمینی گالاگر در اروپا گفت:

ما خوشحالیم که از این تیم جدید متشکل از افراد بسیار با تجربه استقبال می کنیم تا برند Gallagher را در سراسر شمال اروپا رشد دهند.

گالاگر در یک موقعیت بسیار قوی برای حل مشکلات تجاری برای رفع نیازها و نگرانی های بسیاری از شرکت هایی است که در سرتاسر سرزمین اصلی اروپا فعالیت می کنند. تاب آوری سایبری و حفظ تداوم عملیاتی
برای محافظت از آنچه که بیشترین اهمیت را دارد، چه در تولید انرژی باشد و چه در تولید، کلیدی هستند.

ما واقعاً هیجان‌زده هستیم که سفر اروپایی‌مان را با تیم و کشوری آغاز کنیم که ارزش‌ها، فرهنگ و اشتهای ما برای رشد و موفقیت را منعکس می‌کند.»

هاکان بیورکمن، مدیر کشور گالاگر برای سوئد، گفت: “من و همکارانم از اینکه به تیم گالاگر در سوئد و شمال اروپا تبدیل می شویم، هیجان زده هستیم. هر کدام از ما که از پیشینه صنعت امنیت سوئد آمده ایم
متوجه شد که گالاگر چیزی بیش از یک تامین کننده سیستم امنیتی دیگر است.

نه تنها سبد محصولات گالاگر منحصر به فرد است و ویژگی‌های مورد نیاز بازار را ارائه می‌کند، بلکه دیدن فرهنگ شرکت، احترامی که برای همه قائل می‌شود، تاثیرگذار است.
چه آنها یک کارمند، شریک کانال یا مشتری نهایی باشند. همه در تیم گالاگر مورد استقبال و ارزش قرار می گیرند. ما مشتاقانه منتظر حضور گالاگر در سوئد هستیم.

هاکان بیورکمن بیش از 25 سال تجربه در صنعت امنیت با پیشینه ای در ایجاد روابط با برخی از بزرگترین سازمان ها در سراسر سوئد دارد.

یوهان رایش و دانیل گروت در ایجاد یک کانال و شبکه مشاور قوی، با سرمایه‌گذاری بر قدرت بازار عمودی گالاگر در زیرساخت‌های حیاتی، شرکتی و چند مستاجر، به هاکان می‌پیوندند.
ساختمان ها، و عمودی با امنیت بالا. هر دو در ارائه ارزش تجاری قانع کننده و شهرت نام تجاری انگیزه بالایی دارند.





منبع