اخبار دوربین مداربسته

دوربین تصویربرداری گازی-اپتیکال Teledyne FLIR – راهنمای خریداران دوربین مدار بسته و اخبار


Teledyne FLIR ماژول دوربین تصویربرداری گاز نوری Neutrino LC OGI را معرفی کرده است، یک تصویرگر مادون قرمز (MWIR) بدون ITAR، ساخت ایالات متحده برای محصولاتی که برای شناسایی، اندازه‌گیری و تجسم انتشار گازهای مضر طراحی شده‌اند.

Neutrino LC OGI یک ماژول کوچک، سبک و کم مصرف است که برای ادغام با وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین، گیمبال‌های کوچک، دستگاه‌های دستی و سیستم‌های تشخیص نشت گاز با نصب ثابت استفاده می‌شود.

باند طیفی MWIR برای تشخیص دقیق گاز گلخانه ای متان و سایر هیدروکربن ها مانند ترکیبات آلی فرار (VOCs) استفاده می شود. Neutrino LC OGI حالت های متعددی را ارائه می دهد: حالت وضوح 640×512 VGA با زوم دیجیتال تا هشت برابر برای به حداکثر رساندن آگاهی از صحنه. یا می‌تواند در حالت bin کار کند، که می‌تواند حساسیت به کمتر از 20 میلی‌کلوین (mK) پیشرو در صنعت را بهبود بخشد تا تصویر واضح‌تر و کنتراست بالاتری برای مشخص کردن نشتی‌ها ایجاد کند.

دان واکر، معاون مدیریت محصول Teledyne FLIR گفت: «تشخیص و کاهش نشت‌های مضر هیدروکربن و مواد شیمیایی در هوا یک اولویت مهم برای تنظیم‌کننده‌ها و صنایع آسیب‌دیده است. Neutrino LC OGI ماژول دوربین OEM کم خطر و با کارایی بالا برای ادغام‌کنندگانی است که امروزه نظارت بر متان و سایر راه‌حل‌های تصویربرداری گاز را توسعه می‌دهند.

اندازه، وزن و قدرت (SWaP) Neutrino LC OGI بهینه‌سازی شده از فناوری FPA دمای عملیاتی بالا (HOT) Teledyne FLIR و یک میکرو خنک‌کننده خطی بی‌صدا، کم لرزش و با عمر طولانی برخوردار است. قابلیت اطمینان و بهترین گارانتی دو ساله در صنعت، آن را به ماژول انتخابی یکپارچه تبدیل می کند که در آن تشخیص نشت سریع و زمان عملیاتی در تأسیسات پردازش، پالایشگاه ها، خطوط لوله، مزارع مخازن و پدهای چاه برای صنعت نفت و گاز حیاتی است.

یکپارچه‌کننده‌ها همچنین به تیم پشتیبانی فنی حرفه‌ای Teledyne FLIR، مجموعه کامل لوازم جانبی سخت‌افزار، و کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) دسترسی پیدا می‌کنند تا هزینه توسعه را ساده‌سازی و کاهش دهند.





منبع