اخبار دوربین مداربسته

دوربین سینما جیبی بلک مجیک – راهنمای خریداران دوربین مداربسته و اخبار


Blackmagic Design دوربین جیبی Blackmagic Cinema Camera 6K G2 را معرفی کرد که یک مدل نسل بعدی از Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K است.

دوربین جیبی Blackmagic Cinema Camera 6K G2 دارای صفحه نمایش لمسی قابل تنظیم برای کادربندی آسان تر عکس ها، باتری بزرگتر برای عکاسی طولانی تر بدون نیاز به شارژ یا تعویض باتری، و همچنین پشتیبانی از منظره یاب الکترونیکی اختیاری است.

دوربین جیبی Blackmagic Cinema Camera 6K G2 دارای جدیدترین علم رنگ Blackmagic نسل 5 است و حسگر تصویر سینمایی Super 35 HDR با 13 استاپ محدوده دینامیکی، پایه دوگانه ISO و لنز EF را از مدل قبلی حفظ کرده است.

این دوربین که از کامپوزیت پلی کربنات فیبر کربن سبک وزن ساخته شده است، دارای یک دستگیره چند منظوره با تمامی کنترل ها برای ضبط، ISO، WB و زاویه شاتر درست در نوک انگشتان مشتریان است. از آنجایی که این یک دوربین فیلم دیجیتال پیشرفته است، این سنسور برای کاهش نویز حرارتی طراحی شده است که سایه های تمیزتر و ایزو بالاتر را ممکن می سازد. به علاوه LCD بزرگ 5 اینچی امکان فوکوس کامل در رزولوشن های 4K و 6K را فراهم می کند.

دوربین جیبی Blackmagic Cinema Camera 6K G2 که دارای سنسور بزرگتر 6144 x 3456 Super 35 و پایه لنز EF است، به مشتریان امکان می دهد از لنزهای عکاسی EF بزرگتر برای ایجاد تصاویر سینمایی با عمق میدان کمتر استفاده کنند که به پس زمینه های غیر متمرکز خلاقانه و جلوه های بوکه فوق العاده می دهد.

این رابط از حرکات ساده ضربه زدن و کشیدن انگشت برای تنظیم تنظیمات، افزودن ابرداده و مشاهده وضعیت ضبط استفاده می کند. مشتریان همچنین کنترل کاملی بر ویژگی‌های پیشرفته دوربین مانند ابزارهای فوکوس و نوردهی روی صفحه، LUTهای سه بعدی، HDR، ورود ابرداده، کد زمانی، تنظیمات Blackmagic RAW و غیره دارند.

13 استاپ محدوده دینامیکی با ISO بومی دوگانه تا 25600 تصاویر کم نویز را در همه شرایط نوری ارائه می دهد. به علاوه، مدل‌های 6K دارای سنسور بزرگ‌تر Super 35 هستند که امکان عکاسی با عمق میدان کم و لنزهای آنامورفیک را فراهم می‌کند. همه مدل ها تا 60 فریم در ثانیه یا 120 فریم بر ثانیه در پنجره فیلمبرداری می کنند.

دوربین سینمای جیبی Blackmagic دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ و روشن 5 اینچی است که کادربندی عکس و فوکوس دقیق را برای مشتریان آسان می کند. روی صفحه نمایش، پارامترهای وضعیت و رکورد، هیستوگرام، نشانگرهای اوج فوکوس، سطوح، راهنمای فریم و موارد دیگر را نشان می دهد.

مدل‌های Pocket Cinema Camera 6K از یک منظره یاب اختیاری پشتیبانی می‌کنند تا عکاسی در فضای باز و دستی را دقیق و آسان کند. مشتریان یک صفحه نمایش OLED رنگی 1280 در 960 با کیفیت بالا با سنسور مجاورت داخلی، دیوپتر شیشه ای 4 عنصری برای دقت باورنکردنی با تنظیم گسترده -4 تا +4 فوکوس دریافت می کنند. منظره یاب دارای محدوده چرخش 70 درجه است و دارای 4 نوع مختلف چشم برای هر دو چشم چپ و راست است.

دوربین جیبی Blackmagic Cinema Camera 6K هر دو اکنون از باتری‌های بزرگ‌تر NP-F570 برای عکاسی طولانی‌تر بدون نیاز به تعویض یا شارژ باتری استفاده می‌کنند.

گرانت پتی، مدیرعامل Blackmagic Design گفت: «از زمان عرضه Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K Pro، مشتریان درخواست کرده‌اند که برخی از ویژگی‌ها به مدل 6K اضافه شود. ما توانسته‌ایم به کارایی تولید بیشتری برسیم، به این معنی که اکنون می‌توانیم این مدل جدید 6K را عرضه کنیم که یک صفحه نمایش لمسی LCD قابل تنظیم، عمر باتری بزرگ‌تر، پشتیبانی از منظره یاب OLED و بهبود منوهای صفحه را اضافه می‌کند. ما هیجان‌زده‌ایم که این ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌کنیم که بسیار مورد علاقه مشتریان بوده است!»





منبع