دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | tizbincctv

خرید دوربین مداربسته مادون قرمز به دلیل کم هزینه بودن آن محبوب شده است و بیشتر دوربین مدار بسته های بازار بر اساس همین تکنولوژی ساخته شده است. نقش بازدارندگی دوربین های نظارتی و امنیتییکی از آیتم های که در هنگام خرید دوربین مدار بسته در نظر کاربران می باشد نقش بازدارندگی است که یک سیستم دوربین های نظارتی ایجاد می کند. مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد. یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند. نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند. به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند.

  • دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند.
  • ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.
  • اما پی بردن به این مشکل برای کاربران سخت است و مشکل را اغلب از هارددیسکها می بینند.
  • یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) .

با پیشرفت مجله خبری دوربین مداربسته و ظهور گوشی های هوشمند این امکان برای کاربران دوربین مداربسته فراهم شده است که برای انتقال تصویر از طریق تلفن همراه و نرم افزار های موبایلی مربوطه انتقال تصویر دوربین مدار بسته صورت گیرد. در سال های گذشته برای انتقال تصویر در سیستم دوربین های امنیتی و نظارتی خود نیاز به آیپی استاتیک داشتید که در سال های اخیر اکثر محصولات دوربین مدار بسته از روش آسان P2P بهره مند می باشد. دوربین های مداربسته صدا دار و بی صدادر سیستم دوربین مداربسته و با توجه به ویژگی هایی که در دستگاه دی وی آر DVRوجود دارد این امکان برای کاربر فراهم شده است که از یا چند میکروفون به صورت خارجی استفاده نماید. شکل ظاهری دوربین مداربستهاز لحاظ ظاهری و ساختار فیزیکی می توان دوربین های امنیتی را به دو دسته کلی دوربین مدار بسته دامو دوربین مداربسته بالت تقسیم بندی کرد. خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند.

دوربین بولت داهوا Dahua HFW 1400DP

فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مال واقع در خیابان جمهوری تهران از ساعت 8 صبح تا 8 شب باز می باشد؛ در خرید دوربین مداربسته به صورت حضوری فاکتور و ضمانت نامه کتبی کالا به همراه کالا تحویل می گردد. این دوربین مداربسته با ارائه یک تصویر کلی و یک پارچه از فضای یک اتاق متوسط به خوبی زوایای اتاق را پوشش می دهدد؛ به عبارتی دیگر با وجود دوربین مدار بسته پانوراما دیگر نیاز به چند دوربین مداربسته برای پوشش دهی تمام زوایای اتاق نیست. این دوربین مداربسته از قرار دادن چند لنز دوربین مداربسته در کنار هم ساخته شده است تا تصویری پانورامیک خارج شود. دوربین مداربسته با تکنولوژی استار لایت بیشترین حساسیت به نور را دارد به همین خاطر با حداقل نور محیط، خروجی مناسبی از تصویر دوربین مدار بسته تولید می کند. نور لازم در این مدل از دوربین مداربسته توسط LED های به کار رفته دور لنز تولید می شود.

کیفیت دوربین مداربسته تا چه اندازه برای انتخاب سیستم مدار بسته مهم است؟

در نتیجه رنگ سفید و سایر رنگ ها تا حدود زیادی به صورت طبیعی جلوه می کنند. تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند. سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند.

معمولاً دستگاه DVR برای اینکه بتواند تصاویر با کیفیت بالا را ذخیره سازی نماید نیازمند سخت افزار قوی است و این دستگاه DVR یک دستگاه گران قیمت خواهد بود. لذا امروزه بسیاری از برندهای چینی برای اینکه قیمت تمام شده محصولات آنها کمتر باشد ، دستگاه های DVR خود را با رزولوشن 1080N ارائه می دهند. در هنگام خرید و نصب دوربین مدار بسته ، علاو بر دوربین و DVR/NVR یکسری تجهیزات دیگر لازم است که خریداری و نصب شود. شرکت صنایع الکترونیک سیماران در سال 1350 تاسیس شد و پس از دریافت پروانه تولید از وزارت صنایع اقدام به تولید محصولات الکترونیکی نمود ، مدتی بعد شرکت سیماران با اخذ نمایندگی چندین برند مختلف از کشورهای اروپایی و آسیایی فعالیت خود را گسترش داد. محصولات سیماران قیمت منطقی و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند .دوربین مداربسته سیماران با گارنتی 24 و 36 ماهه در بازار ارائه می شوند . قیمت دوربین مداربسته(بدون تجهیزات)، از 300 هزار تومان شروع می شوند و با افزایش و بهبود کیفیت، نوع و لنز های آنها، این قیمت افزایش می یابد و به مثبت یک میلیون تومان می رسد.

http://atisflower.ir