اخبار دوربین مداربسته

سبک ترین محدوده یو پی اس تک فاز صنعت


اشنایدر الکتریک یک UPS جدید 1Ph را در بازار استرالیا عرضه کرده است.

یو پی اس APC Smart-UPS Ultra 2.2kW، 3kW و 5kW طراحی فشرده ای دارد و سبک ترین یو پی اس تک فاز صنعت است.

علیرغم اندازه آن، این پیشنهاد به دلیل استفاده از نیمه هادی نسل بعدی و فناوری لیتیوم یون در حالی که ارزش فضای IT را به حداکثر می رساند، دارای تراکم توان 1.5 برابری افزایش یافته است.

برای مدت زمان طولانی، کاربران این گزینه را دارند که تا 10 بسته باتری اضافه کنند.

“با متخصصان فناوری اطلاعات بیشتر که محیط های ترکیبی را مدیریت می کنند، تقاضا برای راه حل هایی که قدرت و انعطاف پذیری بیشتری ارائه می دهند در حال افزایش است.

جو کراپاروتا، معاون کسب و کار فناوری اطلاعات در اشنایدر الکتریک، می گوید: این محصول گواهی بر تعهد اشنایدر الکتریک به نوآوری است زیرا چالش های زیرساخت فناوری اطلاعات انعطاف پذیری، امنیت و پایداری را برطرف می کند.

Smart-UPS Ultra APC برای محیط های لبه محلی و مراکز داده میکرو طراحی شده است تا اتصال پایدار و قابل اعتماد را ارائه دهد.

در کنار اندازه سبک و جمع و جور آن، که امکان نصب بدون زحمت را فراهم می کند، این محصول مجهز به نمایشگر LCD با چرخش خودکار کاربر پسند نیز می باشد.

کمبود کارکنان یا کمبود کارکنان در محل نیز می‌تواند مدیریت، نگهداری و خدمات را چالش برانگیز کند، به‌ویژه اگر دارایی‌ها بسیار پراکنده و پراکنده باشند.

برای از بین بردن این موضوع، این پیشنهاد به گونه ای طراحی شده است که EcoStruxure IT-ready باشد، دارای نظارت مبتنی بر ابر برای ارائه توصیه های مبتنی بر داده و بهینه سازی عملکرد، در حالی که امکان دید در چندین دستگاه UPS را فراهم می کند.

باتری لیتیوم یون اولترا APC Smart-UPS تا سه برابر بیشتر از یک یو پی اس سنتی دارای اسید سرب تنظیم شده با شیر (VRLA) دوام می آورد و در طول عمر باتری مورد انتظار 8 تا 10 سال در شرایط کارکرد عادی نیازی به تعویض نخواهد داشت. . این نه تنها منجر به کاهش هزینه کل مالکیت (TCO) می شود، بلکه این ردپای بسیار کاهش یافته از اولویت پایداری هر سازمان پشتیبانی می کند.

محصول جدید به عنوان بخشی از سری Smart-UPS Ultra اشنایدر الکتریک عرضه شده است. پیشنهادات بیشتری از جمله Smart-UPS Ultra 2.2kW، 3kW، 8kW، 10kW و Smart-UPS Modular Ultra 5-20kVA نیز در اواخر سال جاری به مجموعه محصولات اضافه خواهد شد.





منبع