دسته‌بندی نشده

لیست تمامی برند های دوربین مدار بسته دوربین مداربسته | tizbincctv

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مدار بسته در رشت با ما تماس بگیرید. دومین شرکت مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته در جهان شرکت داهوا است. همانند شرکت هایک ویژن شرکت داهوا توانسته با اختصاص بودجه مناسب به بخش تحقیق و توسعه محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند.

  • اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید احتمالا بارها و بارها بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی رو سرچ کردید و به سایت های مختلفی مثل دیجیکالا، دیجیرانو و ترب سر زدید.
  • از لحاظ میزان فروش و محبوبیت این شرکت در جایگاه سوم پس از هایک ویژن و داهوا قرار می گیرد.
  • دوربین مداربسته ZEEG دارای انواع دوربین تحت شبکه ZEEG و دوربین AHD زیگ و همچنین دوربین های آنالوگ ZEEG می باشند.
  • محصولات هایک ویژن از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه اغلب مدل های آن در ایران موجود است.
  • انواع مختلفی دارد و در کفیت‌های ۲، ۳، ۴، ۵، ۸ مگاپیکسل تولید می‌شود.
دوربین های مداربسته اکسوم بیش از پنجاه ماه گارانتی دارن که روی دوربین های مداربسته خارجی این مزیت و ویژگی وجود نداره. این برند با ترکیب فناوری‌هایی مانند یادگیری عمیق و هوش مصنوعی در دوربین‌ها و نرم‌افزارهای مدیریت یکپارچه، راه‌حل‌های نظارت تصویری کاملی ارائه می‌دهد. پلکو در خیابان ها ، بیمارستان ها، فرودگاه ها، بندرها ،شهربازی ها و… قابل نصب و راه اندازی هستند. این شرکت هم در تولید دوربین های تحت شبکه و هم دوربین های آنالوگ فعالیت می کند. و اینبار توانست از نام خود برای تولید و فروش دوربین های مداربسته استفاده کند.

پکیج دوربین مداربسته

سلام ، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی با ما در میون گذاشتی. سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی. سلام حجت جان، دوربین های برایتون داخل ایران هستند اما بعضی از سرورهای این دوربین مداربسته خارج از ایران هستند. با فیلتر شدن سرورهای خارج از ایران شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته شروع به تغییر مکان سرور ها از خارج کشور به داخل کشور کردند.

http://atisflower.ir

این برند در ایران با گارانتی اصلی فراگستر ، ایران داهوا و سپاهان داهوا شناخته می شود. گروه ما با تمام مشکلات در زمینه کیفیت و رقابت قیمتی با رقیب های معتبر توانسته جوابگوی نیازهای مشتریان محترم باشد. برای ثبت نام همکاری و بهره مندی از تخفیفات ویژه یلدایی فرم زیر را تکمیل نمایید. ۱- هدف ما تنها لیست کردن برخی از برندهای موجود برای آشنایی مخاطبین با آنها می باشد.

برند هایلوک

این دوربین ها را با لنزهای ثابت 2.8 تا 6 میلی متر و یا لنزهای وری فوکال 2.8 تا 12 میلی متر در بازار دیده می شوند. بیشترین تولیدات این شرکت دوربین مدار بسته شبکه، دستگاه NVR،ویدئو سرور، نرم افزارهای نظارت تصویری و تجهیزات جانبی مرتبط با آنها می باشند. Honeywell یک شرکت امنیتی آمریکایی است که در سال 1906 تاسیس شد و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین مدار بسته در ایالات متحده آمریکا است. این برند دوربین مداربسته یکی از رهبران بازار در دنیای نظارت تصویری در سراسر جهان است. هانیول با تعهد به کیفیت بالا، تمام محصولات خود را تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌دهد.

مدل THC-T120