دسته‌بندی نشده

لیست تمامی برند های دوربین مدار بسته دوربین مداربسته | tizbincctv

اما قیمت بالای دوربین های مداربسته سونی باعث شده این مارک در این حوزه، مشتریان محدودی داشته باشد. یکی از دلایل فروش بالای دوربین مداربسته با برند سامسونگ شهرت این برند بخاطر دیگر زمینه های تولیدیش هست. محصولات برند هایک ویژن تا کنون در بیش از 100 کشور در سراسر دنیا به فروش رسیده است و در اکثر نقاط دنیا روسیه، هلند، آمریکا، ایران، هنگ کنگ، دبی و…. فلیر یکی دیگر از برندهای برتر دوربین‌ مداربسته است.مهم‌ترین تفاوتی که این برند در مقایسه با نمونه‌های مشابه دارد در ساخت دوربین‌های حرارتی است. به‌طوری که امکان مشاهده اجسام در تاریکی متعلق یا هوای مه‌آلود نیز وجود دارد.

http://atisflower.ir

به خاطر داشته باشید که خدمات این برند با تعرفه ای معقولانه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. دوربین های این برند قدرت دید در شب عالی داشته و می توانند تصاویر را با نرخ 60 فریم در ثانیه تهیه نمایند. قیمت مناسب و بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌ها باعث شده تا این برند دوربین مدار بسته در جمع بزرگان این صنعت قرار بگیرد. با توجه به این‌که یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و دستگاه ضبط کننده NVR مشغول فعالیت است، یکپارچگی خوبی ارایه می‌کند. با توجه به نظر کاربران و تجربه ما در حال حاضر دوربین های مداربسته اکسوم بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی هستند.

از چه طریقی بتوانیم از کیفیت دوربین مداربسته ی خود مطمعن شویم؟

بر طبق آمارهای موجود و به گزارش مجله ASMAG، مجله خبری دوربین مداربسته ویژن در سال 2018 رتبه اول در فروش دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص داده است. بنابراین هایک ویژن نه تنها برند محبوبیست بلکه در مجموعه پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته نیز قرار می گیرد. از دلایل موفقیت این شرکت در بازار دوربین را می توان اهمیت و تمرکز در ایجاد نوآوری، ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب برشمرد. شروع فعالیت شرکت هایک ویژن از سال 2001 بوده و تاکنون توانسته همواره یکی از پنج برند پر فروش دنیا باشد. در دنیای امروز استفاده و نصب دوربین مداربسته یکی از پرکاربردترین فناوری‌ها در جهان است.

دوربین مداربسته چهار مگاپیکسلی داهوا مدل IPC-HFW4431T-ASE

همچنین می توان ازمدار لوپدر داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. شرکت داهوا دارای 11 هزار نیروی کار به صورت مستقیم در 160 کشور دنیا است. همچنین 35 شرکت دیگر نیز در قاره های مختلف به عنوان زیر مجموعه داهوا در حال فعالیت هستند. تعدادی از دوربین های IP پیشرفته پرکسیس، از تکنولوژی‌های POE Support، Starlight, Warm Light و Super Starlight نیز بهره‌مند هستند که در صفحه محصولات و لیست قیمت به آنها اشاره شده است. برخی از دوربین‌های این شرکت مجهز به مادون قرمز هستند تا تصاویر با کیفیتی در تاریک شبکه ارایه کنند. یکی از ویژگی‌های شاخص محصولات این شرکت مقرون به صرفه بودن است، به‌طوری که امکان نصب این دوربین‌ها در معابر، محیط‌های بسته مثل بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و….

  • اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید.
  • بنابراین یکی از دلایل گرانی دوربین های مداربسته پاناسونیک را می توان IP بودن آنها دانست.
  • به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دوربین های مداربسته ایرانی حتما این سری ویدئو هارا دیده و بعد دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید.

به طور مثال انواع دوربین مدار بسته مسکونی و تجاری خاص برای خرده فروشی، آموزش، بانک، ساختمان، ترافیک و … . همچنین این مدل طیف گسترده‌ای از دوربین‌های تحت شبکه و توربو HD را ارائه می‌دهد. این تجهیزات شامل ضبط کننده‌های ویدئوی شبکه ، دوربین‌های PTZ و دوربین‌های مدار بسته برای کاربردهای خاص است. همانطور که گفتیم اطلاع از پرفروش‌ترین برندهای دوربین مداربسته یک ضرورت برای یافتن و انتخاب بهترین دوربین مداربستهبرای منزل و کسب و کار شماست.

CP PLUS – بزرگ‌ترین برندهای دوربین مدار بسته