دسته‌بندی نشده

لیست 50 برند برتر دوربین مداربسته جهان در سال 2018 دوربین مداربسته رشت امن الکترونیک | tizbincctv

این برند در ایران با گارانتی اصلی فراگستر ، ایران داهوا و سپاهان داهوا شناخته می شود. گروه ما با تمام مشکلات در زمینه کیفیت و رقابت قیمتی با رقیب های معتبر توانسته جوابگوی نیازهای مشتریان محترم باشد. برای ثبت نام همکاری و بهره مندی از تخفیفات ویژه یلدایی فرم زیر را تکمیل نمایید. ۱- هدف ما تنها لیست کردن برخی از برندهای موجود برای آشنایی مخاطبین با آنها می باشد.

این دوربین ها را با لنزهای ثابت 2.8 تا 6 میلی متر و یا لنزهای وری فوکال 2.8 تا 12 میلی متر در بازار دیده می شوند. بیشترین تولیدات این شرکت دوربین مدار بسته شبکه، دستگاه NVR،ویدئو سرور، نرم افزارهای نظارت تصویری و تجهیزات جانبی مرتبط با آنها می باشند. Honeywell یک شرکت امنیتی آمریکایی است که در سال 1906 تاسیس شد و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین مدار بسته در ایالات متحده آمریکا است. این برند دوربین مداربسته یکی از رهبران بازار در دنیای نظارت تصویری در سراسر جهان است. هانیول با تعهد به کیفیت بالا، تمام محصولات خود را تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌دهد.

هایک ویژن

1) آخرین اخبار مربوط به سیستم های حفاظتی و تجهیزات سیستم های نظارتی. برخی از دوربین های نو نیم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و اگر از فروشندگان و نصاب های معتبر و با ذکر داشتن گارنتی از سوی فروشنده خریداری شوند می توانند یک برد از لحاظ قیمت به کیفیت برای یک مشتری به حساب آیند. کیفیت دوربین نو نیم بستگی به کیفیت برد های داخلی آن و همچنین کیفیت کیس دوربین و همچنین بسته بندی آن دارد. بعضی از دوربین ها قابلیت IR و EIR را دارند و در شرایط تاریک و نور کم هم میتوانند تصاویر را با کیفیت مناسب ذخیره کنند. محصولات ژئوویژن در مقایسه با دیگر محصولات در رنج قیمتی متوسط قرار دارد.

  • توجه داشته باشید که دوربین های تولید شده توسط هایک ویژن، با سایز دی وی آر و تجهیزات موجود در بازار همخوانی ندارد.
  • دوربین مداربسته شانی دارای انواع دوربین تحت شبکه SHANY ، دوربین آنالوگ شانی می باشند.
  • اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است.
  • در حال حاضر این برند بیش از 13 هزار نیروی انسانی داشته و 4 هزار قسمت مختلف را در خود جای داده است.
  • از اونجایی که در این دوره دوربین های مداربسته اهمیت به سزایی پیدا کرده اند لازمه که ما یکسری از قابلیت ها رو حتما مد نظر بگیریم.

سلام ، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی با ما در میون گذاشتی. سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی. سلام حجت جان، دوربین های برایتون داخل ایران هستند اما بعضی از سرورهای این دوربین مداربسته خارج از ایران هستند. با فیلتر شدن سرورهای خارج از ایران شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته شروع به تغییر مکان سرور ها از خارج کشور به داخل کشور کردند.

http://atisflower.ir

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مدار بسته در رشت با ما تماس بگیرید. دومین شرکت مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته در جهان شرکت داهوا است. همانند شرکت هایک ویژن شرکت داهوا توانسته با اختصاص بودجه مناسب به بخش تحقیق و توسعه محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند.

نمایندگی فروش محصولات