دسته‌بندی نشده

مچبند هوشمند سلامتی و ورزشی Realme Band فروشگاه اینترنتی ایران گجت

اگر اندکی جستجو کنید قادر به یافتن مدل‌هایی خواهید بود که قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب را دارند و می‌توانند فعالیت‌های شما زیر آب را نیز رهگیری کنند البته بدون اینکه متحمل هزینه زیادی بشوید. اگر به دنبال محصولی ساده‌تر هستید و نمی‌خواهید که خیلی زیاد در زمانبندی تمرینی شما دخالت بکند، یک مچ بند لاغرتر ،سبک و همچنین ارزان‌تر که صفحه نمایش معمولی داشته باشد، انتخاب مناسبی برای‌تان خواهد بود. راهنمای جامع خرید انواع دستبند و مچبند ورزشی هوشمند برای تناسب اندام + جواب به سوالات متداول. دستهٔ دوم مختص به ساعت های هوشمندی است که قابلیت نصب سیم کارت را دارند و نیازی به اتصال به گوشی همراه را ندارند.

لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد. با استفاده از قابلیت آگاهی ‌دهنده خواب، می توانید الگوهای خواب خود را در شب ببینید. علاوه بر آن، از آنجایی که ممکن است با این گجت ها در کوهنوردی، دوچرخه سواری، دویدن یا ورزش های این چنینی شرکت کنید، بهتر است بدنه جنس مرغوبی داشته باشد. هر چه قدر هم که از این گجت ها مراقبت کنید، باز هم احتمال زمین خوردن آنها وجود دارد.

اگر به اندازه کافی هزینه کنید می‌توانید مچ‌بند‌های دارای GPS را خریداری کنید. اگر قیمت مچ بند برایتان مهم است، پیشنهاد می کنیم به صفحه لیست مچ بندهای ارزان قیمت سر بزنید. اگر در چنین شرایطی قرار دارید و نمیدانید بهترین مچ بند هوشمند ورزشی کدام مدل است، این مطلب کاملا مناسب شماست. در خصوص ردیابی سلامت این نمونه می‌توان گفت که سنسور ضربان قلب بسیار استاندارد است و به صورت مداوم در طول شبانه روز در حال ثبت ضربان قلب شما است.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mmd Mi Band 6 World

GPS برای ردیابی موقعیت مکانی و تناسب اندام در این مچ بند وجود دارد و این اطلاعات را می‌توان پس از اتصال به گوشی موبایل خود روی تلفن همراه هم داشته باشید. در آنر بند 6 زمانی می‌توانید از GPS استفاده کنید که با گوشی هواوی و آیفون به مچ بند متصل شده باشید. ازاین‌رو در طول تمرین تجزیه و تحلیل دقیقی را هنگام انجام حرکات به نمایش می‌گذارد. براساس ادعا هواوی ما انتظار داریم با یک بار دریافت شارژ تا 14 روز دوام آورد و برای استفاده سنگین‌تر نیز تا 8 روز نیز شما را همراهی می‌کند که باز هم قانع کنندهمی‌باشد و نظرات کاربران را به سوی خود جلب کرده‌است. تمام این قابلیت‌ها در کنار طراحی مناسب سبب شده تا این مچ بند از برند هواوی در لیست بهترین مچ بند هوشمند 2020 قرار گیرد و کاربران زیادی به خرید آن ترغیب شوند. این نمونه برای هر دو کاربران خانم و آقا مناسب است و با توجه به سلیقه خود راحت می‌توانید آن را انتخاب کنید.

مچبند هوشمند سلامتی و ورزشی Realme Band فروشگاه اینترنتی ایران گجت

همچنین تنوع کالای موبایل فروشگاه هیراد به گوشی موبایل آیفونخلاصه نمیشود و انواع گوشی موبایل آنر، گوشی موبایل موتورولا، گوشی موبایل وان پلاس، گوشی سامسونگ، گوشی موبایل شیائومی، گوشی موبایل نوکیا، گوشی هواوی کرم درمان ترک پوستی ناشی از چاقی و… میباشد. این نوع از دستبندهای هوشمند برای افرادی که قصد استفاده حرفه‌ای و اطلاع کامل از وضعیت سلامت خود را دارند، انتخابی بی‌نظیر خواهد بود. وقتی به خط پایان برسید، مدل Fitbit Versa 2 را به دلایل مختلفی در صدر جدول خواهید یافت. ویژگی ها و قابلیت هایی که این ساعت به نسبت قیمت مناسب خود در اختیار شما خواهد گذاشت؛ بی همتا است. این مدل لیستی رضایت بخش از ویژگی هایی که به سختی می توان در مدل دیگری با این قیمت پیدا کرد، ارائه می دهد.

  • با استفاده از نمایشگر آن به راحتی می‌توانید از اطلاعات موردنیاز خود اعم از میزان کالری سوزانده شده، کالری دریافتی، گام‌های برداشته شده و غیره مطلع شوید.
  • در ادامه مهم‌ترین موارد را به طور کامل توضیح خواهیم داد تا انتخابی عالی داشته و بهترین مچ بند هوشمند را برای خود خریداری نمایید.
  • مچ بند زیبای هواوی در four رنگ جذاب عرضه شده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند با توجه به سلیقه خود انتخابی درست داشته باشند.
  • Galaxy Fit همچنین ضربان قلب ، الگوهای خواب و سطح استرس شما را رصد خواهد کرد.

در واقع بررسی کارکردها و ویژگی‌های این مچ بند های هوشمند به اندازه یک جلسه تمرین فکری سنگین، به مغز فشار می‌آورد. مچ بند یونیک از برنامه سلامت و تناسب اندام در صفحه اصلی با امکانات پیشرفته پشتیبانی می‌کند که به شما در گرفتن بهترین نتایج کمک می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید آخرین اخبار تناسب اندام و ورزشی را در تقویم روزانه خود ببینید و به صورت رایگان به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. Fitbit Charge یک نمایشگر ضربان قلب و دنبال کننده فعالیت‌های ورزشی با صفحه‌نمایش OLED است.

خرید 35 مدل بهترین مچ بند هوشمند ورزشی و [حرفه ای] با قیمت ارزان

این مچ بند فعالیت‌های روزمره، خواب، ضربان قلب، تنفس و تمرینات کاربر را ردیابی می‌کند و چیزی که ممکن است شما شگفت‌زده کند، دقت حسگر نظارت بر ضربان قلب آن است که با ساعت‌های مخصوص دویدن خیلی گران‌تر به راحتی رقابت می‌کند. داده‌های کاربر روی یک نمایشگر AMOLED رنگی فوق‌العاده واضح نمایش داده می‌شود که جزئیات بالایی را در فضایی کوچک ارائه می‌شود. مچ‌ بند هوشمند فیت بیت Blaze برای کسانی که ورزش می‌کنند و قصد دارند داده‌های مربوط به فعالیت‌های خود را داشته باشند بسیار مناسب است. قابلیت‌هایی نظیر نمایش پیام‌های متنی و اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی، کنترل پخش موسیقی، مشاهده‌ تماس‌های دریافتی و امکان پاسخ دادن به پیام‌های متنی هنگام ورزش کردن باعث می‌شود در فعالیت کاربر اخلال کمی ایجاد شود.

ازجمله تفاوت‌های دیگر این مچ بند با نسل قبلی می‌توان به افزایش نور نمایشگر و همچنین اضافه کردن 5 حالت ورزشی جدید اشاره کرد. گجت بعدی که لقب بهترین مچ بند هوشمند ورزشی اقتصادی را از آن خود میکند، Mi Band 6 شیائومی است. مدل پیشین این مدل، mi band 5 بود که به محض آن که روانه بازار شد، توانست توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نماید. شیائومی نیز با در نظر گرفتن این موضوع، تلاش کرد تا این بند را با قابلیت ها و امکانات مدرن، به روز رسانی نماید و روز به روز به محبوبیت این سری از محصولات بیافزاید. با فعال‌کردن یکی از پروفایل‌های ورزشی، این اطلاعات با توجه به نوع ورزش به شکل دقیق‌تری نمایش داده می‌شوند. آنالیز کیفیت خواب، ازلحاظ سبک و عمیق بودن نیز به کمک این سنسور انجام می‌شود.

هنگامی‌که تماسی با شما گرفته شود نام و یا شماره تماس‌گیرنده روی صفحه مچ‌ بند نمایش داده می‌شود که همراه است با لرزش مچ‌بند، این امر برای اعلان شبکه‌های اجتماعی که به زبان لاتین نوشته شده باشد هم صدق می‌کند. ویژگی SmartTrack فیت‌بیت تمرین‌هایی مثل دویدن، دوچرخه‌سواری و… را به‌صورت خودکار تشخیص داده و ثبت می‌کند. سنسور رصد حرکات ورزشی در این مچ ‌بند هواوی بسیار کارآمد است؛ این سنسور قادر سات اطلاعات مربوط به راه رفتن و دویدن روی تردمیل را با دقت 97 درصد به کاربر عرض کند. این سنسور ژیروسکوپ، دارای 6 محور داخلی است که حالت‌های حرکت پا را به‌خوبی دریافت می‌کند. در پایان جا دارد اضافه کنیم که ردیاب‌های سلامتی علاوه‌بر مچ بند هوشمند با اسامی دیگری از قبیل دستبند هوشمند یا دستبند سلامتی هم شناخته می‌شوند. به‌ادعای اپل، به‌لطف حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر، تا ۵۰ درصد متن بیشتری را درمقایسه‌با سری ۶ می‌توان مشاهده کرد.