دسته‌بندی نشده

پیراهن جین مردانه MJG کد 14096 بابی مد

فرق ادکلن فیک رو تو این مدل با اصل میگم که اگه کسی خواست بخره بتونه چک کنه. برای استفاده دم دستی و اینکه بخواین همون لحظه نهایت نیم ساعت تا یک ساعت بعدش یه مقدار بوی خوب بگیرید مناسبه. اندازه یقه با خود پیراهن مغایرت نداشت ودوطرف یقه قرینه نبود روی سر شونه زدگی داشت. شما باید حداقل یک محصول دیگرانتخاب کنید 1 مقدار برای این محصول می باشد. توصیه می شود قبل از شستشوی شلوار آن را پشت و رو کنید و هر رنگ را بصورت جداگانه بشویید.

با نگاهی به فروشگاه های اینترنتی می توانید انواع مختلفی ازپیراهن های مردانه را مشاهده کنید. این نوع پیراهن نسبت به پیراهن اسلیم فیت قواره نسبتا آزادتری دارد. برای ست کردن با شلوار پارچه ای مردانه مدل راسته این مدل پیراهن مناسب است. در پیراهن مجلسی قابلیت استفاده از دکمه سر دست نیز وجود دارد.

خوبی اش آن اسـت کـه پیراهن جین را هم می‌توان برای موقعیت هاي رسمی و هم غیررسمی و کژوال پیراهن جین بـه تن کرد. اگر این لباس رابه خوبی ست کنید میتوانید تیپ فوق العاده لاکچری داشته باشید. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی لباسی ست می باشد.

  • فرق ادکلن فیک رو تو این مدل با اصل میگم که اگه کسی خواست بخره بتونه چک کنه.
  • البته باید توجه داشته باشید که نمی‌توانید هر پیراهن قدیمی و شلوار جینی …
  • معمولا قیمت خرید عمده انواع تی شرت نسبت به انواع پیراهن های رسمی ارزانتر است.
  • استفاده از پوشاک زمستانی کلاسیک، حرکت شما را در زمان انجام فعالیت های ورزشی مثل کوهنوردی کند می کند.
  • همچنین می‌توانید یک تیشرت را از برندهای متفرقه با قیمتی حدود 15 درهم به بالا بیابید.
اگر می‌خواهید برای یک موقعیت غیررسمی پیراهن جین بـه تن کنید، میتوانید برای روی آن یک کت درنظر بگیرید. اگر در روزهای سرد ودر فضاهای بیرونی هستید، می‌توانید روی پیراهن تان جلیقه اي بافتنی بـه تن کنید. در فصل هاي سرد سال، از شلوارهای تیره ودر فصل هاي گرم سال از شلوارهای روشن درکنار این ست استفاده کنید. رنگ پیراهن جین سنگشور باید ثابت باشد و به مرور زمان، کدر و یا کمرنگ نشود، همچنین جنس این پیراهن ها باید از پارچه جین لطیف، درجه یک و مرغوب بوده، به راحتی خراب نشود و دارای دوام و عمر طولانی نیز باشد.

همچنین پوشیدن پیراهن مردانه رسمی به همراه شلوار پارچه ای فاستونی یا کتان میتواند یک تیپ جذاب برایتان بسازد. تمامی این ویژگی ها منجر به تولید لباسی می شود که خیال شما را از هر جهت راحت می کند. علاوه بر این به دلیل ویژگی هایی که این پیراهن جین دارد می توانید از آن در استایل های مختلفی از جمله کژوال و نیمه رسمی استفاده کنید. همانطور که اشاره کردیم این لباس های جین از جمله همین پیراهن مردانه از دوام بالایی برخوردار هستند. این ویژگی را کمتر در لباس های تولیدی با الیاف پنبه مشاهده می کنیم.

البته در اوت لت های دبی می‌توان کالاهای با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه از برندهای مطرح را نیز خریداری کرد. دبی به‌عنوان شهری توریستی در همسایگی کشورمان ایران، یکی از مقاصد خرید برای گردشگران جهان نیز به شمار می‌آید. این شهر مملو از مراکز خرید مدرن و لوکس است که در نوع خود بی‌نظیر هستند. بسیاری از برندهای بین‌المللی در مراکز خرید دبی شعبه دارند و گردشگران می‌توانند بهترین و جدید‌ترین محصولات این فروشگاه‌ها را خریداری کنند.

فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. در صورتیکه مشکلی یا سوالی در مورد خدمات سایت دیجی کالا تخفیف داشتید با ما تماس بگیرید. اگر قصد خرید چند کالا را دارید ابتدا کالاها را یک به یک به لیست خرید اضافه نمایید تا مجموع تخفیف حاصله را مشاهده نمایید.

پیراهن جین مردانه MJG کد 14096 بابی مد