دسته‌بندی نشده

چند نوع دوربین مداربسته داریم؟ معرفی انواع دوربین های مداربسته دی ام اس | tizbincctv

کیفیت تصاویر در دوربین‌های مدار بسته آنالوگ، به طور معمول به 540p پیکسل می‌رسد. ولی دوربین‌هایی نیز وجود دارند که از قابلیت HD نیز استفاده می‌کنند. دوربین AHD علاوه بر داشتن تصاویر HD، توانایی کابل‌کشی دوربین تا محدوده 500 متر را دارد.

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟

دوربین کیوب دوربین های پایه داری هستند که قابلیت نصب زیر سقف و روی دیوار را دارند. ارتباط صوتی دو طرفه در این مدل از دوربین مدار بسته بسیار رایج است. این نوع دوربین‌ها که دوربین‌های مداربسته چرخشی نام دارند، که قابلیت چرخشی 360 درجه و 90 درجه عمودی و زوم اپیتیکال بالا و بسیاردقیق از ویژگیهای منحصر به فرد این دوربین است.

دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی v380 مدل P20

مجله خبری دوربین مداربسته های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند. یکی از دغدغه ها هنگام نصب دوربین های مداربسته خصوصا دوربین های صنعتی ،انتخاب نوع لنز مناسب برای محل و هدف مورد نظر است. اینکه چه لنزی را برای زوم و فوکوس روی بخشی خاص از محیط انتخاب کنیم. کارت dvr یک کارت کامپیوتری است که در دو حالت داخلی (اینترنال) یا خارجی (اکسترنال) بر روی کامپیوتر نصب می گردد. کارت دی وی آر در واقع رابط بین دوربین های مداربسته آنالوگ با سیستم کامپیوتر است. Poe برق را در بستر شبکه می فرستد و از کابل برق جداگانه فاکتور می گیرد.

  • نصب دوربین در اماکن خصوصی، مشاعات و… نیز پیرو رعایت یکسری اصول و قوانین امکان پذیر است.
  • بنابراین قبل از اقدام به خرید دوربین تا پایان این مطلب همراه ما باشید.
  • اینکه چگونه تصاویر با کمترین کابل ارتباطی و با بیشترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید.

یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه این است که برخی از گره های حسی شامل دوربین های امنیتی هستند که تصاویر ضبط شده را تجزیه و تحلیل می نمایند اما برای محافظت از حریم خصوصی افراد، این تصاویر را منتقل یا ذخیره نخواهند کرد. به صورت معمول تعداد محدودی برای استفاده توسط محققان ارشد جهت توسعه نرم افزار بینایی رایانه ذخیره خواهد شد و در اختیار افرادی خاص قرار خواهد گرفت. از این دوربین بیشتر برای مکان‌های مسقف و داخلی استفاده شده و به سقف نصب می‌شود. کاربرد‌های این دوربین در مکان‌هایی مانند نصب در منازل، اداره‌ها، فروشگاه‌ها و … بسیار کارآمد هستند. دوربین امنیتی کمک زیادی به کنترل نامحسوس و نظارت بر موارد حساس می کند. در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد.

دوربین های مدار بسته صنعتی یا BOX

منظو از لنز متغیر، لنزی است که دارای دو عدد فاصله کانونی است و فاصله کانونی آن تغییر می کند، به عنوان مثال لنز وریفوکال 8-12 میلی متر میتواند از 2.8 تا 12 میلی متر تغییر کند. وجود این دوربین‌ها در کنار نصب دزدگیر در مغازه‌ها، مراکز کسب و مراکز اداری یا صنعتی هم می‌تواند امنیت بیشتری هم برای کارکنان و هم مراجعه‌کنندگان فراهم کند. اینکه چگونه تصاویر با کمترین کابل ارتباطی و با بیشترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید. ضمن این که امکان رصد کردن تصاویر برای هر کس دیگر به راحتی فراهم می شود بنابراین هرگز نمی تواند سیستمی امن برای تامین امنیت به صورت آنالوگ باشد.

http://atisflower.ir