اخبار دوربین مداربسته

مشاهده RecFace ها در دفاتر هوشمند iSpace


RecFaces می گوید که سیستم تشخیص چهره Id-Gate را در سیستم هوشمند iSpace دفاتر با فناوری پیشرفته یکپارچه کرده است.

با Id-Gate کافی است یک بار بازدید کننده و تصویر آنها را ثبت کنید. این سیستم امکان دسترسی سریع به مهمانان موقت را در صورت درخواست برای بازدید بدون نیاز به صدور کارت مهمان به دفتر می دهد. از طریق تشخیص چهره، کارگران همچنین می توانند از درهای اتوماتیک و گردان ها عبور کرده و از آسانسور و کمدهای ذخیره سازی استفاده کنند.

سیستم اداری هوشمند Id-Gate می‌تواند تبریک‌های شخصی‌شده و هر محتوای رسانه‌ای دیگر را نمایش دهد و به سیستم قفل هوشمند برای ذخیره‌سازی امن وسایل شخصی اجازه دسترسی دهد.

ترمینال های کنترل دسترسی تصویر چهره در ورودی های فضای اداری قرار دارند، در حالی که هر قسمت قفل دارای ترمینال مدیریتی خاص خود است. پس از احراز هویت یک کارمند یا یک بازدید کننده با تصویر چهره آنها، سیستم به قفسه های شخصی دسترسی می دهد. این کار نیاز به کارت‌های دسترسی فیزیکی یا به خاطر سپردن گذرواژه‌های یک‌بار مصرف را از بین می‌برد: تنها کاری که فرد باید انجام دهد این است که به سمت ترمینال نگاه کند، شناسایی ساده‌ای را با تصویر چهره انجام دهد و یک قفسه انتخابی را باز کند.

سرویس‌های امنیتی و مدیران پشتیبانی اتاق نیز از تشخیص چهره برای مدیریت فضاهای اداری استفاده می‌کنند و به کاربران مجاز دسترسی به اتاق‌های کنفرانس و نظارت بر اشغال اتاق جلسه را در زمان واقعی فراهم می‌کنند. سیستم جمع آوری داده ها آمار حجم کار اداری را جمع آوری می کند و تجزیه و تحلیل جامع داده های بازدید را ارائه می دهد که مدیریت فضا، راحتی و ایمنی را بیشتر بهبود می بخشد.

پاول تاپتیگین، رئیس لیزینگ و مدیریت دارایی در گروه اینکس، می‌گوید: «ما متعهد به ارائه پیشرفته‌ترین و اثبات‌شده‌ترین راه‌حل‌های فن‌آوری به مشتریان خود هستیم. «ادغام سیستم‌های هوشمند در دفاتر نسل بعدی مزایای زیادی نسبت به فرمت‌های اداری معمولی دارد. این اولویت‌های کلیدی، از جمله دسترسی به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات پیشرفته، توسط تیم ما در iSpace – مفهوم فضای اداری سازمان‌یافته از نظر فن‌آوری – پیش‌بینی و اجرا شد. علاوه بر قابلیت‌های بیومتریک موجود، ما در حال بررسی امکان اجرای احراز هویت کارکنان بدون رمز عبور در سیستم‌های اطلاعات شرکت‌ها با استفاده از فناوری تشخیص چهره هستیم. این امر راحتی کاربر و امنیت اطلاعات را بیشتر می‌کند.”

Eugenia Marina، مدیر توسعه کسب و کار RecFaces در MENA، خاطرنشان می کند: “ما شاهد تقاضای مداوم برای راه حل های بیومتریک آماده با تشخیص چهره در میان مراکز تجاری کلاس A++ و دفاتر هوشمند هستیم. iSpace روزانه صدها کارمند، بازدید کننده و کارکنان تعمیر و نگهداری را در خود جای می دهد. ادغام راه حل های مختلف بیومتریک تضمین می کند که آنها یک تجربه اداری راحت و ایمن دارند، در حالی که نظارت تصویری هوشمند به سرعت حوادث احتمالی امنیتی و نقض دسترسی را شناسایی کرده و به آنها پاسخ می دهد و همچنین زمان مورد نیاز برای بررسی چنین حوادثی را به حداقل می رساند. علاوه بر این، این سیستم حرکت کارکنان و بازدیدکنندگان را ثبت می‌کند و آماری از اشغال فضای اداری ایجاد می‌کند.

اکنون یک سیستم هوشمند با قابلیت های بیومتریک در مجتمع های ساختمانی iSpace در امارات و قبرس در حال فعالیت است.





منبع