دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مدار بسته + عکس راش سیستم | tizbincctv

این پایان داستان نیست و برندهای جدیدی نیز هر چند وقت یک بار به این گروه اضافه می شوند. دوربین های مداربسته را می توان براساس برند سازنده آنها تقسیم بندی نمود. برخی از برندها مانند اکسیس، اویژیلون، بوش، سامسونگ و سونی دارای دوربین های مداربسته با قیمت بسیار بالا هستند.

دوربین مداربسته هایک ویژن

این مدل نام خود را از بدنه گنبد مانندی که دوربین در آن قرار می‌گیرد گرفته است. به این دلیل که پوشش گنبدی دوربین تشخیص جهت گرفتن دوربین را برای مردم دشوار می کند. دوربین مداربسته دام قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را دارند و اپراتور میتواند آن ها را به راحتی کنترل کند. این کار باعث عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی می شود که از همه جهات نزدیک می شوند.

  • دوربین مداربسته دام قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را دارند و اپراتور میتواند آن ها را به راحتی کنترل کند.
  • کاربرد نظامی ،صنعتی ،کنترل ترافیک ،ارتباطات ویدیویی ،فضایی و تصویربرداری نامحسوس از جمله کاربردهای انواع دوربین مداربسته هستند.
  • دوربین‌های IP دارای قابلیت ارسال هشدار نیز هستند و حسگرهای آنها کوچک‌ترین علایم را دریافت و از طریق پیام، پیام هشدار را ارسال می‌کنند.
  • تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند.
  • در دوربینن مدار بسته دیجیتال انتقال اطلاعات به وسیله کابل شبکه، فیبر نوری و امواج وای فای ارسال می‌شود.
با توجه به موارد ذکر شده دوربین‌های مداربسته بالت برای نصب در فضای خارجی مناسب‌تر هستند. ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد. در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد.

پکیج دوربین مدار بسته 2 عددی ( اقتصادی )

مجله خبری دوربین مداربسته های IP DarkFighter و LightFighter کیفیت تصویر فوق العاده ای را در محیط های روشنایی چالش برانگیز ارائه می دهند. سبک های دوربین از گنبدهای داخلی و خارجی، گلوله ها، برجک ها، مدل های مخفی، مدل های چشم ماهی و گزینه های مختلف PTZ متفاوت است. ویژگی‌های کلیدی شامل وضوح بالا تا ۱۲ MR 180 مشاهده پانوراما، تجزیه و تحلیل هوشمند و فشرده‌سازی H.264+ است. با گزینه های بسیار زیاد، سری Smart Pro می تواند به راحتی نیازهای عملکرد و ذخیره سازی بالا پروژه های سازمانی را برآورده کند. امیدوارم این مقاله به شما در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، کمک کرده باشد. رایج‌ترین سبک تقسیم بندی دوربین‌های مخفی تقسیم بندی براساس شکل ظاهری است.

دوربین مدار بسته c-mount

در انواع دید در شب های رنگی می توان به ColorVu، Starlight، Warmlight و Spotlight اشاره کرد. به علت کوچک بودن بدنه آنها و قابلیت مخفی شدن به دوربین های مخفی شهرت دارند. در این میان برخی از انواع آن به صورت دوربین های مینیاتوری یا پینهول در بازار وجود دارند. اگر مکان نصب این دوربین هم سطح باشد، قابلیت ثبت تصاویر در زوایای مختلف را دارد. اگر به این نکته توجه نشود، ممکن است، زاویه مناسب برای ثبت تصاویر از دست برود.

http://atisflower.ir