دسته‌بندی نشده

بازی تسخیرشدگان ترسناک دانلود کافه بازار | allescape

بازی تسخیرشدگان ترسناک دانلود کافه بازار | allescape

همان‌طور که اشاره شد بازی در یک روستا جریان دارد که با فضاسازی قابل قبولی که سازنده آن یعنی Ashim Shakya ایجاد کرده است حس ترس را تا حدودی به مخاطب خود منتقل می‌کند. با زومجی همراه باشید تا در ادامه نگاهی به بهترین بازی های ترسناک اندروید بیاندازیم، آثاری که باید حداقل یک بار آن‌ها را تجربه کنید. یکی از بازی های گروهی ترسناک موبایلی که گرافیک سه بعدی جذابی دارد، ایمپوستر هاید است. چالش زمانی ایجاد می‌شود که هرکس در این سفینه یک هیولای درون دارد که در هر زمان می‌تواند آن را بیدار کند. پی تی در واقع یک دمو از سایلنت هیل بود که خیلی ها معتقدند این بازی ترسناک ترین بازی تمام دوران است. این دمو در زمان انتشار میلیون ها بار دانلود شده اما ساخت نسخه کامل آن به خاطر این که کوجیما با کونامی اختلاف پیدا کرد متوقف شد.

  • هرچند در این بازی با حمله‌های ناگهانی یا صحنه‌های اکشن ترسناک مواجه نیستیم، اما در بین تمام بازی‌های موجود در این لیست، Limbo احتمالا تا مدت‌ها در ذهن شما باقی خواهد ماند.
  • پس اگر دوست دارید با دوستان خود یک چالش جذاب را تجربه کنید، حتما به سراغ بازی Into the Dead بروید.
  • ویروس کشنده‌ای در سراسر جهان پخش شده که قدرت ایجاد جهش در انسان‌ها را دارد.
  • در راه سفر باید با زامبی‌ها روبه‌رو شود و لحظات مرگباری را پشت سر بگذارد.
  • از بازی‌های ترسناک روانشناختی مانند Detention گرفته تا بازی آنلاین و گروهی Dead by Daylight Mobile که تجربه جذابی را برای گیمر ایجاد می‌کنند.

بازی شما را در نقش “الکس” شخصیت بازی قرار می‌دهد که برای دیدن مادربزرگ خود وارد خانه‌ی او می‌شود. پس از مدتی در شب متوجه ناپدید شدن مادربزگ و وجود موجودی ترسناک در خانه می‌شود. این موجود ترسناک عروسک چوبی‌ شکلی است که در زمان‌هایی به‌صورت ناگهانی پدیدار و به سمت شما حمله می‌کند. در این مواقع تنها وسیله‌ی دفاعی شما نیز چراق قوه‌ای است که از همان ابتدای بازی در اختیار دارید.

بازی ترسناک

برای کسانی که بازی های بازی ترسناک ماجراجویی و بقا را دوست دارند ، ما بسیاری از بازی های ترسناک برای بزرگسالان و رمز و راز برای بچه ها داریم. پازل های اتاق و سایر بازی های ترسناک را به صورت آفلاین به صورت رایگان فرار کنید. صفحه “Escape Adventure Games” را ببینید ، همه تلاش های ترسناک را انجام دهید و منتظر بازی های ترسناک ترسناک تر باشید. بازی با ارائه یک دید متفاوت و تازه، علاوه بر اینکه حس ترس را به خوبی القا می‌کند برای چندین ساعت شما را بازی تیم ورک سرگرم خواهد کرد. البته در بازی قرار نیست شاهد برخی علائم کلاسیک سبک ترسناک مانند پرش ناگهانی شخصیت‌ها به درون کادر باشیم بلکه توسعه دهندگان تلاش دارند تا بازیکنان را با داستان بازی خود بترسانند. به طور ساده‌تر می‌توان گفت با یک بازی ترسناک روانشناختی مواجه هستیم.

بازی Little Nightmares

ویژگی‌های منحصر به فرد گیم‌پلی بازی Bloody Mary موجب شده که این اثر تجربه‌ای وحشتناک و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورد. هر صدایی که می‌شنوید یک نشانه است که شما را به سمت قربانی هدایت می‌کند. اگر نقش قربانی را برعهده داشته باشید، باید به کمک سایر بازماندگان از محل فرار کنید. اگر می‌خواهید در لیست بهترین بازی های ترسناک اندروید، یک اثر متفاوت را تجربه کنید، حتما به سراغ بازی Horror Show بروید.

با این حال سرایدار تنها بخش کوچکی از ترس بازی را شامل می‌شود زیرا مجموعه‌ای کامل از ارواح در راهروها و کلاس‌های درس وجود دارند که مستقیم یا غیرمستقیم شما را می‌ترسانند. برخی ممکن است به طور تصادفی کلیدهای چراغ‌ها را خاموش کنند یا صداهایی عذاب‌آور تولید کنند. برخی دیگر به صورت مستقیم در مقابل بازیکن ظاهر می‌شوند تا او را بترسانند یا حتی به او آسیب برسانند. همه‌ی این‌ها باعث می‌شود تا ارزش تکرار بازی حداقل برای افراد نترس بالا باشد. شاید مقالات سایت ما، برای پیدا کردن اسم صورت فلکی مد نظر کمکتون کنه.