دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه در سال 1401، 2023 مبیت | tizbincctv

صداهای مختلف مانند نویزهای الکترومغناطیسی و صداهای جریان الکتریکی از نقاط ضعف دوربین های مداربسته آنالوگ هستند. وجود نویز بر امواج آنالوگ تاثیر میگذارد و کیفیت تصاویر دوربین مداربسته را کاهش می دهد. بنابراین باید از کابل ها و لوازم جانبی مطمئن و با کیفیت و همچنین تکنسین های ماهر در نصب دوربین های مداربسته آنالوگ کمک بگیرید. یکی از پرفروش‌ترین دوربین‌های خانگی لورکس، دوربین امنیتی بی‌سیم در فضای باز HD 1080p است. بنابراین می‌توان آن را در دسته بهترین دوربین مداربسته برای منزل انتخاب کرد.

  • این امر بدان معنا بوده که در کنار ویژگی‌های ضد آب، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P ضد گرد و غبار است.
  • با توجه به این نکات باید بدانید که هر دوربینی برای برآورده کردن یک نیاز خاص به وجود امده و هر دوربین دارای یک زاویه دید متفاوتی است که بسته به انتخاب و نیاز شما تعیین می شود.
  • این شرکت انواع دوربین‌های مداربسته DVR، سرور، دوربین‌های تحت شبکه … را تولید کرده و دست شمارا در خرید باز می‌گزارد.
همچنین این شرکت استاندارد آی پی 66و آیپی 67 را که جزو اولین شرکت های دست یافته به آن بود را در دوربین های خود مورد استفاده قرار داد که به واسطه آن توانست محبوبیت زیادی را در سراسر جهان کسب نماید. اما سوالی که در این میان وجود دارد آیا هر دوربینی می تواند ضامن امنیت محل کار ما باشد؟ حال به بررسی مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته می پردازیم. با پیشرفت تکنولوژی در ایران مهندسین ما توانسته اند دوربین مداربسته ایرانی را تولید کنند که در مقایسه با دوربین های خارجی ارزان تر و دارای قیمت مناسب تری است. امروزه با توجه به زیاد شدن کاربرد های دوربین های مداربسته تقاضا برای خرید دوربین مداربستهدر سطح کشور بالا رفته است.

http://atisflower.ir

به عنوان مثال، دوربین مداربسته Nest یکی از بالاترین قیمت‌ها را برای دوربین‌های امنیتی خانگی را دارد. دوربین مداربسته Netatmo و Arlo Pro 4 نیز قیمت نسبتاً بالایی داشتند. با این حال، ما متوجه شدیم که این رقابت بیشتر به دلیل قابلیت‌های استثنایی هوش مصنوعی Netatmo و برتری Arlo Pro 4 در هر دسته‌بندی است. مهمترین و اصلی ترین نقطه ای که نصب دوربین مداربسته در آنجا بسیار لازم و ضروری است، ورودی ساختمان می باشد. برند های زیادی برای دوربین مداربسته برای خانه وجود دارد که با قابلیت های پرکاربرد و قیمت مناسب در بازار به فروش می رسند. نظر به اینکه امنیت، نقش اول را در آرامش به همراه دارد؛ پس منطقی است که با نصب دوربین مداربسته در منزل، آسایش و آرامش فکری خود و خانواده را فراهم کنیم.

داهوا Dahua بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

البته پروتکل های بین المللی مجله خبری دوربین مداربستهگری شبیه ONVIF هم وجود دارند که در بخش های دیگر در مورد آنها توضیح خواهیم داد. پیشنهاد من اینه که برای کارهایتان از دوربین ۲ مگاپیکسلی استفاده کنید که هم توجیه قیمتی داشته باشه و هم همانطور که در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۲ گفتم ، تصویر دید در شبش بهتره. دوربین مداربسته AHD-OR-111 به دلیل برخورداری از منبع تغذیه DC با ولتاژ 12 ولت، با اتصال مستقیم برق کار کرده و در شرایط قطعی برق قادر به استفاده از آن نخواهید بود. از بین نقاط قوت این دوربین مداربسته می‌توان به پشتیبانی از کاهش نویز دیجیتال 2D/3D DNR، امکان استفاده در خارج از محیط مغازه و برخورداری از کابل مقاوم و بلند اشاره کرد.

نصب دوربین باتری خوربرای منزل آسان تر است، اما باید هر چند ماه یک بار باتری های آنها را شارژ یا تعویض کنید. (برخی از شرکت ها نیز پنل های خورشیدی می سازند که می تواند عمر بارتی را حتی بیشتر کند.) در دوربین مداربسته وایرلس اتصال به برق ممکن است شما باید دوربین را به پریز برق منزلتان متصل کنید. به هر حال این شرکت توانسته است با کیفیت و میزان فروش بالای دوربین مداربسته خود که مدیون بازار یابان حرفه ای این شرکت است رتبه دوم را در این حوزه در اختیار بگیرد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند بوش