دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | tizbincctv

DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد. 3D-DNR نوعی پیشرفته‌تر از این تکنولوژی است که نویزها را بطور خیلی موثرتر حتی در شرایطی که نور محیط کم است، از تصویر فیلتر می‌کند. این اشکال به این صورت ایجاد می شود که دوربین مدار بسته میزان باز بودن Iris را برا اساس میانگین نور تصویر محاسبه می کند. قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید.

http://atisflower.ir

گزینه‌های زنگ درب تصویری سیمی و بی‌سیم نیز در مجموعه دوربین‌های امنیتی Nest وجود دارد. آشکارساز صدای عمومی، آشکارساز حرکت، و سنسور کیفیت هوا در دوربین کار امنیتی را آسان‌تر می‌کند. به نظر می‌رسد کودک نیز از حالت لالایی دوربین و نور شب با رنگ قابل تنظیم لذت می‌برد. Ring محصولات گسترده ای دارد، در میان آن‌ها دوربین امنیتی هوشمند Ring Spotlight Cam را بررسی می‌کنیم. این دوربین با قابلیت ضد آب و گرد و غبار هوا و تحمل دمای پنج درجه زیر صفر، برای اکثر مناطق آب و هوایی، انتخابی بی‌نظیر است. تعداد دوربین در پارکنیگ، به وسعت محیط و میزان زوایا بستگی دارد، که نصاب دوربین مداربسته باید این نکات را لحاظ کند.

اولین سری از مجله خبری دوربین مداربسته‌های مداربسته شبکه به وسیله شرکت AXIS با نام مدل Neteye 200 معرفی شدند. در اواخر ۱۹۹۹ این شرکت اقدام به استفاده از ورژن‌های خاص لینوکس برای راه‌اندازی دوربین‌های خود کرد. با تکمیل این تکنولوژی توسط دیگر شرکت‌های الکترونیکی که رو به طراحی سیستم‌های دوربین مداربسته کرده بودند به مرور زمان تکنولوژی دوربین مداربسته شبکه گسترده‌تر شد .

  • وجود برندهای تقلبی با همین نام و لوگو در بازار که به منظور پیشگیری از این اتفاق حتما ازنمایندگی رسمی هایک ویژن، دوربین خریداری نمایید.
  • دوربین های Lorex همچنین دارای قابلیت پخش صدای دو طرفه است و از وسعت دید بالا (عمق میدان) و عملکرد پان/زوم را پشتیبانی می‌کند.
  • شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند.
  • و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند.

با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد. کاور منحنی مانند و شیشه ای این دوربین ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند. اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند. تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند سونی

سیستم های دوربین فضای داخلی باید مجهز به دوربین مداربسته دید در شب باشد تا بتوان تصاویر را در تاریکی و شب با کیفیت و وضوح قابل قبولی ثبت کرد. دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی بیشتر در معرض آسیب دیدن و خرابکاری قرار دارند. از این رو این دوربین ها باید از استاندارد IK مناسبی برخوردار باشند. کمترین میزان مقاومت استاندارد مربوط به IK00 و بیشترین مقاومت در این استاندارد مربوط به IK10 است.

دوربین های مدار بسته تحت شبکه