دسته‌بندی نشده

دانلود ضوابط و استانداردهای طراحی ترمینال مسافربری خط معمار | memarinavaz

مسیرها ودسترسی ها به عنوان مفصل ارتباطی میان فضای داخل کالبد پایانه وخودروهای طرح بخش عمده ای از این فضارا به خوداختصاص می دهند. چگونگی ارتباط میان سالن ها وسکوهای سوار (پیاده)مسافر از عمده عواملی است که در شکل گیری سالنها تاثیر برجای می گذارد. پایانه هایی که توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی وبارعایت قوانین وضوابط فرادست وبهره برداری می شوند.دولت برفعالیت این پایانه ها نظارتی دارد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مطالعات و استانداردهای ترمینال مطالعات و استانداردهای ترمینال خدمات رفاهی کارگران عبارتند از خوابگاهها و فضای استراحت.حمام و سرویس بهداشتی.غذاخوری و خدمات شستشوی لباس خواهد بود.این خدمات در پایانه متمرکز ضروری و در پایانه  نیمه متمرکز با توجه به نیاز صورت می گیرد. این مجموعه کامل ترین و جامع ترین پکیج در مورد استاندارد ها و برنامه فیزیکی ترمینال های مسافربری در سطح اینترنت است که با نازل ترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار می گیرد. در این فایل که مرجع رسمی ضوابط و استانداردهای پایانه های مسافربری به شمار می آید، کلیه قوانین مرتبط با پیاده سازی ترمینال های مسافربری بیان شده است. در این بخش قصد داریم با تحلیل سایت پایانه مسافربری که در استان خوزستان پیاده سازی شده است در خدمت شما باشیم. فضای بیرون شهری که برای این پایانه در نظر گرفته شده، امکان احداث بخش های مختلف را به آن داده است.

پربیننده ترین مطالب هفته

توصیه میشود دور از دید پایانه طراحی شوند و مسیر جداگانه ای با پایانه داشته باشند. درنقاط مشخص محدود وعموما در حاشیه شهرها وبا فاصله از حوزه شهری احداث می گردند وبه همین علت دارای فضاهای بزرگ ومتعدد ومساحتهای وسیع می باشند . پلان این پایانه ها عموما دایره ای شکل بوده و مرکز پلان دارای تاکیدزیادی است.

پروژه کامل مجتمع مسکونی (فایل اتوکدی، تری دی مکس، رویت، رندر، پوستر و PSD)

دانلود ضوابط و استانداردهای طراحی ترمینال مسافربری خط معمار | memarinavaz از سه جبهه اصلی این بنا سه نما با نرم افزار اتوکد طراحی  و راندو شده که شامل تمامی کدهای ارتفاعی و مبلمان خاص هر فضا می باشد. 1)با استفاده از لایه های کنار همدیگر به صورت شیبدار حرکت رابه صورت  نمادین نمایش داده شده و این لایه ها در یک نقطه به هم می رسند که حالت سکون را تداعی می کند و شکل گیری طرح بر اساس حرکت جنین در حال رشد است. و تاثيري كه آن مكان ها مي تواننددر طرح معماري بگذارند البته در معماري مدرن چنين توجهي را به زمينه و پيش زمينه هاي فرهنگي وجود ندارد. اين تفاوت مي تواند به اين دليل  باشد كه در معماري پست مدرن معماري تحت تاثير فرهنگ است ولي در معماري مدرن معماري تحت تاثير تكنولوژي و عملكرد را تنها چيزي مي داند كه بايد در معماري رعايت شود،مي توان برداشت هايي را از شاخه هاي فرهنگي يا معماري را در طراحمان وارد كنيم كه اين طرح فقط مختص آن منطقه باشد.

پروژه معماری مجتمع تجاری تفریحی (اتوکد، رندر، انیمیشن، پوستر، PSD و رساله)

در این مطلب قصد داریم با ارائه استانداردهای ترمینال مسافربری و اتوبوسرانی در جدول ریزفضاهای ترمینال خدمت شما باشیم. متأسفانه در برخی از شهرهای کشور پیش از مطالعه و اجرای طرحهای جامع شهری، پایانه های برون شهری (ترمینال های مسافربری)، دایر و توسعه بی رویه آن، بر اساس دیدگاه های کوتاه مدت و رفع موقت ضرورت ها صورت گرفته است. بدیهی است هرگونه انتخاب و توسعه پایانه های مسافربری باید در چهارچوب مطالعات آمایش سرزمین، مسائل ترافیکی و حمل و نقل، مسائل زیست محیطی، مسائل اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی و آموزشی، جامعه شناسی، بهداشت محیط صورت گرفته و سلامت جسمی و روانی، رفاه و کیفیت زندگی را به همراه داشته باشد. ترمینال یکی از مکان‌هایی است که بسیاری از ما انسان‌ها در طول زندگی خود، بارها و بارها به آن مراجعه کرده‌ایم.

  • پیش از پیش لازم به ذکر است مفتخر و خرسندیم بتوانیم مطالبی ارزشمند و جدید ارائه دهیم تا در رشد , پیشرفت و برطرف کردن بخش کوچکی از نیاز های شما معماران و مهندسین گرامی قدمی هر چند کوچک برداشته باشیم.
  • همچنین شما می‌توانید طراحی بهترین نما برای ترمینال خود را به مهندسان و طراحان تیم بناباما بسپارید و از کیفیت نهایی کار بی نهایت لذت ببرید.
  • ترمنیال مسافربری به مکانی اطلاق می‌شود که با برخورداری از یک یا چند سالن بزرگ و بخش‌هایی جهت سوارکردن و پیاده کردن مسافرین، به جابجایی بار و افراد بین شهرهای مختلف می‌پردازند.
  • با ما همراه باشید تا در مورد ویژگی ها و مهم ترین نکات طراحی نمای ترمینال مسافربری به نکات مهمی اشاره کنیم.