دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین برند دوربین مداربسته بهترین برند دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | tizbincctv

از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به مدل های مختلف دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، دستگاه ذخیره ساز ، Client Software و …اشاره نمود. داهوآ سومین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته به حساب می آید. داهوآ یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این زمینه است که سیستم های امنیتی و تصویری فوق العاده ای را ایجاد کرده. این برند همواره بر روی کیفیت نهایی محصولات خود حساسیت نشان داده و به دنبال ساخت بهترین محصولات موجود در بازار های داخلی ایران می باشد. لازم به ذکر است که محصولات تولیدی این برند همگی طول عمر بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید. از زمان های گذشته تا به امروز سیستم نظارت و دوربین های شرکت سونی، بهترین برند دوربین مدار بسته به حساب می آیند.

۳) آیا دوربین های نو نیم همگی کیفیت بدی دارند؟

هم اکنون این برند با توجه به نیاز مشتری ها برای انجام پروژه های مختلف امنیتی طیف گسترده ای از محصولات را تولید میکند. از قابلیت‌های شاخص آن باید به توانایی کار در شب و روز، بزرگ‌نمایی مطلوب بدون افت کیفیت تصویر، قدرت بزرگ‌نمایی چند برابری بدون افت کیفیت، قابلیت تشخیص چهره، 180 یا 360 درجه بودن و…. سهولت در استفاده و ارایه طیف گسترده‌ای از دوربین‌های برای کاربردهای متوسط یا سطح بالا از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های این برند هستند. سونی برای کسب‌وکارهای مختلف اقدام به ساخت دوربین‌های مختلفی کرده است.

آموزش سیستم های حفاظتی نظارتی امنیتی کنترلی ایمنی

شرکت داهوا از سال 2014 تاکنون همواره یکی از ده برند برتر در لیست پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در دنیا بوده است. این شرکت در سال 2016 در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته در جهان به نقل از مجله بین المللی A&S، در رتبه چهارم قرار گرفت. با توجه به این که محصولات داهوا دارای تنوع بسیار بالایی هستند، لذا مشتریان می توانند به راحتی متناسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند. این شرکت در سایر زمینه ها اعم از خدمات AI، IOT، Cloud و… نیز فعالیت می کند. طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است و در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در جهان قرار داشته است. دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد زیرا کیفیت محصولات آن به نسبت قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است.

http://atisflower.ir

امروز ما قصد داریم تا در مورد بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم. شرکت های لوکبر خلاف هایک ویژن که یک برند قدیمی و شناخته شده به حساب می آید، های لوک برندی تازه وارد است که در سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده است. جالب است بدانید که های لوک در همین مدت زمان کم توانسته خود را در لیست برند های برتر دوربین مداربسته قرار دهد.

  • از ویژگی این دو برند اعتبار آنهاست که هر کدام به یک برند معتبر و موفق دوربین مداربسته منسوب هستند.
  • در رابطه با کیفیت این محصولات نمیتوانم اظهار نظر مستقیم کنم گرچه با این برندها آشنا هستم اما این محصولات از برندهای ایرانی محسوب می شوند.
  • برای آشنایی با سایر برندها و مارک های دوربین مداربسته و تجهیزات سیستم های نظارت تصویری به مقالات آینده همین وب سایت مراجعه فرمائید.
  • در حال حاضر اغلب دوربین های مداربسته به مکانیزم دید در شب مجهز هستند.
  • دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است.
  • این دوربین ها تحت شبکه هستند و می‌توانند تصاویر تمام رنگی با کیفیت 4K را حتا در شب تهیه کنند.

مجله خبری دوربین مداربسته‌های متحرک که قابلیت چرخش 360 درجه در راستای افقی و 220 درجه در راستای عمودی، بزرگ‌نمایی سطح بالا و طراحی مکانیکی پیشرفته دارند. دوربین‌های حرارتی که قابلیت نظارت تمام وقت بر محیط در طول شب یا روز را می‌دهند و حتا در بدترین شرایط آب‌وهوایی نیز کیفیت مطلوبی دارند. خرید دوربین No name و یا با برند ساختگی بستگی به شرایط فروشنده و نصاب و کیفیت و گارانتی دوربین دارد.

برند ویدیو پارک