دسته‌بندی نشده

مدل جاکفشی دیواری ریلی و آینه دار استاده-سیب چوب

مدل جاکفشی دیواری ریلی و آینه دار استاده-سیب چوب

ازاین‌رو هم هست که وسیله‌ای همچون جاکفشی ریلی برای بهینه‌سازی استفاده از این نوع جاکفشی بسیار مناسب خواهد بود. اما جدای از بهبود ظرفیت گنجایش جاکفشی با استفاده از این وسیله، شما با نصب جاکفشی ریلی می‌توانید دسترسی بسیار راحت تری هم به کفش‌ها داشته باشید. با استفاده از ریل دیگر نیازی نیست که وقتی درب جاکفشی را باز می‌کنید دستتان را تا انتهای کمد داخل کنید تا کفشی را بردارید، بلکه تمام کفش‌ها سر جای خودشان روی ریل حرکت کرده و با باز شدن در بیرون می‌آیند تا به‌سادگی بتوانید کفش موردنظر خود را بردارید.

برای راحتی بیشتر شما این اندازه ها در تصویر نیز قابل مشاهده است. همانطور که می بینید، ابعاد جاکفشی ریلی بهینه مدل پهلو شامل طول 46.7 سانت، عرض 34.5 سانتی متر و ارتفاع 105 سانتی متر بوده که در عمق یونیت (محل قرارگیری جاکفشی) 55 سانتی متر و عرض یونیت 40 سانتی متر نصب می شود. جاکفشی ریلی انواع مختلفی دارد که می‌توانید از برخی از آن‌ها به‌خوبی در کمدهای لباس نیز استفاده کنید. مخصوصاً اگر کفش‌های زیادی دارید و نمی‌توانید همه آن‌ها را داخل جاکفشی جلوی در خانه قرار دهید.

برای باز و بسته کردن درب های معمولی نیاز به فضای نسبتا زیادی وجود دارد. جاکفشی درب ریلی ایکیا مدل MACKAPÄR عمق کمی دارد و برای باز و بسته کردن درب های آن به دلیل استفاده از درب های ریلی کشویی نیاز به وجود فضای اضافه نیست. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به طراحی مدرن و به روز، کیفیت ساخت بالا و قفسه های قابل تنظیم اشاره کرد. برای انتخاب جاکفشی معیارهای زیادی وجود دارند که باید آن‌ها را در نظر بگیرید. جاکفشی ریلی را همان‌طور که گفتیم چندان در زمره جاکفشی‌های مستقل به شمار نمی‌آورند بلکه می‌تواند بخشی از سازه یا ساختار جاکفشی کمدی شما باشد که می‌تواند گنجایش فضای داخلی آن را بهبود بخشد.

  • جاکفشی چوبی بیشترین فروش در میان انواع جاکفشی موجود در خرید جاکفشی ریلی دیواری بازار را دارد.
  • حدودا 20 مدل جاکفشی جدید و لاکچری در وب سایت سپهر چوب قرار داده شده است اگر نیازمند تمامی نمونه ها می باشید می توانید درخواست خود را برای پشتیبانی ارسال نمایید تا تمامی نمونه ها برای شما ارسال شود.
  • نسبت به سفارش مشتری قابل تغییر می باشد و دستگیره میتواند جایگزین مگنت شود.
  • معمولا در خانه‌های نقلی و کوچک، فضا به گونه‌ای است که نمی‌توان در قسمت ورودی خانه بخش مجزایی را به عنوان دکوراسیون ورودی در نظر گرفت تا بتوان جاکفشی مورد نظر را در آنجا قرار داد.

شما می‌توانید از نظر طول، عرض و عمق، جاکفشی مناسب خود را تهیه کنید. عمق جاکفشی به اندازه‌ای اشاره دارد که کفش شما از نظر طولی به راحتی در جاکفشی قرار می‌گیرد. مگر اینکه سایز کفش‌تان به قدری بزرگ باشد که نیاز به عمق بیشتر داشته باشید.

رگال لباس مدل مثلث

ارتفاع این محصول 16.5 سانتی‌متر و حداقل عمق مورد نیاز برای نصب این محصول 50 سانتی‌متر است. امکان خرید آنلاین ، ارسال سریع ، پشتیبانی 24 ساعته مشتریان قسمتی از خدمت ماست. بسیار کارامد و مفید در چیدمان لباس با تعداد زیاد و سهولت در انتخاب لباس میباشد که به راحتی تعداد زیادی از لباس را می توان به آن آویزان کرد.

جای کمربند و کراوات ریلی داخل کمد لباس رنگ مشکی ABS بدون آرامبند فانتونی مدل J220

از این طریق می‌توانید به خوبی از کفش‌های خود نگهداری کنید و هر زمان که نیاز به پوشیدن یکی از آنها داشتید، به راحتی کفش مورد نظر را از جای خود بیرون بیاورید. جاکفشی دیواری ریلی به شما این امکان را می‌دهد که کفش‌های خود را به شیوه‌ای تمیز و راحت مرتب کنید. این جاکفشی‌ها فضای کمی را می‌گیرند و اغلب برای راهروها و اتاق‌های کوچک و باریک مناسب هستند. این نوع از جاکفشی رایج‌ترین نوع از جاکفشی هستند که اغلب برای فضای داخلی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

کمد جالباسی کد JB118

بله درست است یک جا کفشی مدرن می تواند تاثیر زیادی در زیبایی محیط خود داشته باشد. جنس فریم آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی، شکستن یا تغییر شکل دادن مقاوم است. از ویژگی دیگر آن براق بودن میله‌هاست تا شما به راحتی بعد از هر بار تمیز کردن آن را دوباره نو ببینید.

جاکفشی ریلی می‌تواند با اشغال فضایی بسیار کم و محدود کاری کند تا کفش‌هایتان به‌خوبی و مرتب داخل کمد لباس جا شوند و همیشه هم در دسترس باشند. علاوه بر این استفاده از جاکفشی ریلی می‌تواند در بسیاری از موارد نیاز به خریدن یا جای دادن یک جاکفشی کمدی بزرگ را در خانه از بین ببرد. علاوه بر این اگر به جای جاکفشی طبقه دار، واحدی که در آن ساکن هستید یک کمد تک داشته باشد، به جای طبقه زدن برای کمد می‌توانید یک جاکفشی ریلی داخل آن نصب کنید و به بهترین و بهینه‌ترین شکل از فضای داخلی آن بهره ببرید. سبک‌های مدرن و مینیمالیستی دکوراسیون داخلی که این روزها اتفاقاً خیلی هم باب شده‌اند همخوانی زیادی با جاکفشی‌های روباز دارند.

جعبه کفش مدل SKUBB ایکیا یک ابزار مناسب برای نظم دهی هر چه بیشتر به فضای درون کمد و جلوگیری از آشفتگی آن است. جالباسی مدرن معمولا داری طراحی مینیمال و بروز است که میتواند جنس بدنه چوبی و یا فلز آبکاری داشته باشند. با توجه به فضای کمی که این مدل نیاز دارد این محصول را به انتخاب اول برای افرادی که در آپارتمان ها زندگی میکنند و فضای اشغال شده برایشان اهمیت دارد تبدیل کرده است. معمولا جاکفشی‌های تولیدی بلج در انبارهای این مجموعه موجود و آماده ارسال هستند. در این صورت بلافاصله بعد از ثبت سفارش، فرایند ارسال آغاز خواهد شد. سپهر چوب در سال ۹۱ با مسئولیت مهندس احسان براری شروع به فعالیت نمود.